Elektroda.pl
Elektroda.pl
X
Proszę, dodaj wyjątek www.elektroda.pl do Adblock.
Dzięki temu, że oglądasz reklamy, wspierasz portal i użytkowników.

Hi-fi do komputera, 300zł głośniki

sonicmaker 15 Wrz 2010 22:34 3500 18
  • #1 15 Wrz 2010 22:34
    sonicmaker
    Poziom 9  

Właśnie testuję Microlab solo6c i fajnie brzmią ale mam taki układ pokoju, że głośniki mogę ustawić max 50 cm za monitorem i solo6c z 6,5 calowym basowym głośnikiem są trochę za mocne .
    Generalnie jestem dj-em, słucham muzyki z internetu średnio 8 godzin dziennie i zastanawiam się nad optymalnym rozwiązaniem do długodystansowych przesłuchiwań z bardzo bliskiej odległości. Niestety na dzień dzisiejszy niezbyt optymalnym finansowo, około 600 zł.
    A więc co proponowalibyście w tej cenie np w zestawie, 250zł - używany amplituner, 350zł kolumny - basowy głośnik lepiej mniejszy, niż większy.
    Z góry dzięki.
    Ps . pierwszy typ - Magnat Supreme 100

0 18
  • #2 16 Wrz 2010 14:16
    najt
    Poziom 19  

Kolego. Żadnych Magnatów. Nie za tą cenę. Spokojnie można kupić Altony 80 i Yamahę z serii AX np: 380. Spokojnie napędzi Altony. Też zależy jaki masz pokój, bo może się okazać, że Altonki będą za mocne. Altony, dlatego, że jesteś dj'em - bardziej wytrzymałe gwizdki.

0
  • #3 16 Wrz 2010 15:12
    falcon36
    Poziom 10  

Altony do bliskiego odsłuchu?!

Może warto zainteresować się aktywnymi monitorami np. M-Audio Studiophile AV20/AV40, Behringer MS20/MS40 lub Numark NPM5?

0
  • #4 16 Wrz 2010 22:25
    sonicmaker
    Poziom 9