Elektroda.pl
Elektroda.pl
X
Elektroda.pl
Proszę, dodaj wyjątek dla www.elektroda.pl do Adblock.
Dzięki temu, że oglądasz reklamy, wspierasz portal i użytkowników.

Mercedes C200 1998r benzyna - gaśnie na zimnym

16 Wrz 2010 08:32 5730 17
  • Poziom 19  
    Witam po mojej długiej nieobecności na wspaniałym forum elektrody ;-)
    Mam problem z moim nowym/starym pojazdem - Mercedes C200 automat, z silnikiem benzynowym 136PS.
    Wygląda to następująco:
    Rano, bądź na całkowicie ostudzonym silniku kiedy uruchamiam silnik zaskoczy ale natychmiast zgaśnie. Kiedy dodam gazu odpali bez problemu i będzie pracować ale jeżeli tylko zdejmę nogę z gazu to zakołysze się ( tak jakby tracił zapłony) i zgaśnie. Jeżeli przytrzymam go na obrotach z minutę lub trzy to już później będzie pracować pięknie równio. Na ciepłym silniku nie mam najmniejszych zastrzeżeń. Świece na 100% są OK.
    Czy jest ktoś w stanie doradzić mi coś mądrego w tym temacie? ;-)

    Serdecznie pozdrawiam forumowiczów i czekam na gąszcz dobrych rad ;-)
  • Użytkownik usunął konto  
  • Poziom 19  
    Nie, no to oczywiste ;-)
    Nie chce sugerować odpowiedzi ale mi osobiście przychodzi na myśl przepustnica ( auto z tempomatem i ma samo-pozycjonowanie przepustnicy). Ale to tylko mam podejrzenie ;-) Jak to mogę ewentualnie sprawdzić?
    Aha jeszcze jedno - lewego powietrza też nie ciągnie i przepływka oraz cewki tez sprawne ;-)
  • Poziom 34  
    Jeżeli śmierdzi benzyną z wydechu na zimnym (silnik zalany) to poszukałbym i sprawdził czujnik temperatury cieczy chłodzącej.
  • Użytkownik usunął konto  
  • Poziom 17  
    sprawdź na rozgrzanym czy przy maksymalnym skręcie kół spadają obroty - jeśli po chwili się nie podniosą to silnik krokowy jest uwalony (zapieczony) w silniku m111 on jest w przepustnicy i chyba nie wymienny osobno (z tego co pamiętam)
  • Użytkownik usunął konto  
  • Poziom 17  
    to uważaj to słowo za niedziałający - jakoś nikt tego mu nie podpowiedział wcześniej aby sprawdzić nastawnik wolnych obrotów
  • Użytkownik usunął konto  
  • Poziom 17  
    a u kolegi nie gasł i trzymał rozgrzany obroty ale skakały pod obciążeniem (wspomaganie alternator i klima)
  • Poziom 16  
    Czy przypadkiem czujnik temperatury silnika nie informuje sterownik, że silnik już ciepły....
    doro
  • Poziom 9  
    Po pierwsze wydaje mi się cewka do wymiany i świece. Zamykam temat
  • Poziom 9  
    Witam :-))
    Jestem laikiem w tym temacie ale miałam wcześniej mercedesa ale E klasę i w czasie odpalania musiałam dodać gazu bo mi gasł..gdy ruszyłam na wolnych obrotach jak był jeszcze zimny tez potrafił zgasnąć , ale jak już był rozgrzany to było ok....niestety ta naprawa kosztowała mnie 1200 euro...okazało się ,ze coś było nie tak z komputerem .....nie wiem czy to na temat ale czytając to myślę ze miałam podobna sytuacje..Pozdrawiam
  • Poziom 11  
    Ten samochód ma dwa czujniki temperatury
    jeden z nich jest do temp około 30stopni i najprawdopodobniej nie pokazuje prawidłowej temperatury zimnego silnika znajdziesz go gdzieś na kolektorze ssącym można na zimnym silniku zdjąć z niego wtyczkę i jak zapali normalnie to po prostu go wymień.
  • Poziom 2  
    Poszukaj tego czujnika na jakims szrocie typu eszrot.pl czy na motoall i wymien go moze pomoze ;]
  • Użytkownik usunął konto  
  • Poziom 11  
    te systemy działają podobnie zasada jest taka sama czujniki mają inne wejścia