Elektroda.pl
Elektroda.pl
X
Proszę, dodaj wyjątek www.elektroda.pl do Adblock.
Dzięki temu, że oglądasz reklamy, wspierasz portal i użytkowników.

Tunery satelitarne - Linbox 7919 CR czy Ferguson FK 7900 UCI

ashca18 16 Wrz 2010 09:19 5325 13
  • #1 16 Wrz 2010 09:19
    ashca18
    Poziom 9  

Chciałabym kupić sobie tuner do TNK z możliwością nagrywania i znalazłam dwa w podobnej cenie i o podobnych funkcjach. Doradźcie proszę, który byłby lepszy, bo jestem kompletnie zielona jeśli chodzi o technikę?

0 13
  • #3 16 Wrz 2010 18:41
    ashca18
    Poziom 9  

A czy ten Opticum 7300CI2CX ma możliwość nagrywania programów na pendriva?

0
  • #5 17 Wrz 2010 20:41
    muchowka
    Poziom 10  

7919 CR też ma możliwość nagrywania na pendrive, lecz niezależnie od tunera, na niektórych pendriv'ach będzie komunikat o zbyt małej prędkości zapisu. do nagrywania polecam raczej zewnętrzny HDD w obudowie z USB 2.0 - tutaj uwaga! nie każdy dysk bez zewnętrznego zasilacza chce pracować z tym tunerem - u mnie działają dyski 3,5" z zewnętrznymi zasilaczami, ale np. LG 320 GB 2,5" nie działa, dysk 2,5" Samsung w obudowie UNITEK-a (SATA/ATA) nie działał, po podłączeniu zewnętrznego zasilacza działał ale miał zwiechy, dopiero na allegro kupiłem obudowę dysku typ AK88B - za niecałe 9 zł i w tej obudowie dysk Samsung SATA 250 GB chodzi jak burza bez zewnętrznego zasilania. Jak widać ważniejsze jest dobranie obudowy (interfejsu) do dysku niż sam dysk.
    Tyle mogę napisać o nośnikach do Linboxa 7919 CR. Sprzęt mam prawie od roku - testowałem kilka pendrivów i kilka różnych dysków zewnętrznych.
    Polecam dyski 3,5" z zasilaczem lub 2.5" SATA w obudowie AK88B za kilka złotych z Allegro - handluje tym masa ludzi.