Elektroda.pl
Elektroda.pl
X
Proszę, dodaj wyjątek www.elektroda.pl do Adblock.
Dzięki temu, że oglądasz reklamy, wspierasz portal i użytkowników.

Ucieka paliwo Mercedec W202 (C250) Diesel

dawid693 16 Wrz 2010 10:16 9365 9
  • #1 16 Wrz 2010 10:16
    dawid693
    Poziom 12  

    Witam
    W moim Mercedesie po postoju ścieka paliwo do zbiornika i nie mogę go odpalić. Zamieniałem przewody paliwowe i dalej to samo. Co dziwne jeśli krótkimi wężykami podepnę go do bańki zamiast do zbiornika to paliwo nie ścieka. próbowałem zastosować zaworek zwrotny na przewodach paliwowych ale nic to nie dało.
    Zastanawiałem się nad zamontowaniem automatycznej pompki paliwa na przewodach ale nie wiem jak się za to zabrać POMOCY!!!

    Dane samochodu
    Mercedes W202 C250 2.5D
    Rocznik 1994

    Jeśli potrzeba więcej danych to podam

    0 9
  • #3 16 Wrz 2010 10:37
    dawid693
    Poziom 12  

    Nie bak tylko z węży ścieka DO baku

    0
  • #4 21 Wrz 2010 18:06
    danek 1978
    Poziom 1  

    tez mialem podobny problem.u mnie rozszczelnila sie pompa wtryskowa i tez paliwko po jakims czasie splywalo.wymienilem oringi na wszystkich wtryskiwaczach i jest ok.

    1
  • #5 16 Paź 2010 23:04
    lisso 11
    Poziom 1  

    Koledzy jeśli nie można odpalić samochodu to znaczy że rozszczelniły się uszczelniacze (oringi) na przewodach i nie tylko, żeby to sprawdzić należy włożyc rękę pod kolektor ssący , pod spód pompy wtryskowej i sprawdzić czy jest mokra od paliwa. Jeśli tak to należy wymienic uszczelniacze radzę wszystkie nie radzę kupować w serwisie mercedesa tylko w firmach, któer zajmują się sprzedażą uszczelniaczy, łorzysk, symeringów itp. Jeśli ktoś chce wiedzieć gdzie znajdują się wszystkie oringi to podpowiem.

    5
  • #6 17 Paź 2010 11:21
    pioart
    Poziom 37  

    Witam
    A uszczelniacze przy filtrze paliwa masz wymienione ? Gdzieś jest nieszczelność i łapie powietrze .

    lisso 11 napisał:
    Koledzy jeśli nie można odpalić samochodu to znaczy że rozszczelniły się uszczelniacze (oringi) na przewodach i nie tylko, żeby to sprawdzić należy włożyc rękę pod kolektor ssący , pod spód pompy wtryskowej i sprawdzić czy jest mokra od paliwa. Jeśli tak to należy wymienic uszczelniacze radzę wszystkie nie radzę kupować w serwisie mercedesa tylko w firmach, któer zajmują się sprzedażą uszczelniaczy, łorzysk, symeringów itp. Jeśli ktoś chce wiedzieć gdzie znajdują się wszystkie oringi to podpowiem.

    No jestem pełen podziwu dla tego sposobu diagnozowania i wyszukiwania wycieku paliwa , szczególnie że paliwo ma to do siebie , że cieknie po wszystkim i dziwnym sposobem zawsze w dół .
    lisso 11 napisał:
    Jeśli ktoś chce wiedzieć gdzie znajdują się wszystkie oringi to podpowiem.

    No to podaj , przecież tu same matoły na forum są , a dla domorosłych mechaników będzie jak znalazł .
    Pozdrawiam

    0
  • #7 18 Paź 2010 20:04
    Mesioo
    Poziom 2  

    W dieslu nawet jeśli będzie mała dziurka w przewodzie to już będzie się zapowietrzał. Skoro piszesz że na krótko jest wszystko wporządku więc może coś takiego być, pozdro

    0
  • #8 18 Paź 2010 21:11
    Mirek.tok
    Poziom 19  

    Sprawdz podciśnienie w zbiorniku (zapchane odpowietrzenie) i zbiornik wysysa paliwo z układu

    2
  • #9 18 Paź 2010 21:26
    Anonymous
    Użytkownik usunął konto  
  • #10 10 Cze 2011 09:30
    leszczak23
    Poziom 10  

    potwierdzam to co kolega napisał .
    W moim c250 zauważyłem
    Przy unieruchomionym silniku- wystarczy odłączyć przewód nadmiaru paliwa na wtryskiwaczu-którykolwiek z nich - a już można zaobserwować w przewodach przy filtrze (przezroczystych) jak ropka zaczyna cofać się i powstają pęcherzyki powietrza . Po czym jeśli tak się stanie - a wystarczy że tak na chwilkę odłączę przewód i włoże z powrotem , silnik co prawda odpali ale po 2-3 sek dusi się i gaśnie . Następnie długo trzeba (10sek) kręcić rozrusznikiem aby zapalił i jest normalnie.
    Te przewodziki lubią się rozszczelnić i szeregowo połączone biegną pośrednio (trójnik) na układ ssący do Filtra (!!!) oraz na powrót - do zbiornika. Sam przewód powrotny jest dość oporny- jak u mnie- ma lekkie ciśnienie . Myślę, że dla tych nieszczęsnych wężyków jest to dość znaczące . Dlatego muszą być dobrze założone . montaż- na gorąco i końcówki równo przycięte . Najsłabszego i tak weźmie . Jak wezmie to też takie sensacje są że nie chce zapalać .To taka dygresja.

    2
  Szukaj w 5mln produktów