Elektroda.pl
Elektroda.pl
X
Proszę, dodaj wyjątek www.elektroda.pl do Adblock.
Dzięki temu, że oglądasz reklamy, wspierasz portal i użytkowników.

Audi A4 2.0 Tdi montaz glowicy, góry silnika i rozrząd

Patyk666 16 Wrz 2010 19:11 13089 8
  • #1 16 Wrz 2010 19:11
    Patyk666
    Poziom 8  

    Witam, tak jak w temacie potrzebuje pomocy w montazu:
    - głowicy (momenty i kąty dokręcania)
    - wałka rozrządu ( j.w.)
    - dźwignie do pompowtrysków (j.w)
    - pompowtrysków (ustawienie luzów na dźwigniach i sposób dokręcenia)
    - rozrządu (jakiś schemat jak ustawić rozrząd)
    - kolektor wydechowy, ssący i pokrywa rozrządu (tylko momenty chba potrzebne)

    Jest to Audi A4 2.0 Tdi (140 KM, 8-mio zaworowy) z 2005 roku, kod silnika BPW

    Szukam już od kilku dni i nic nie idzie znaleźć, a biedne autko stoi pod domem i czeka, tak że za każdą pomoc będę bardzo wdzięczny.

    0 8
  • #2 16 Wrz 2010 22:11
    alpha01
    Poziom 21  

    Lepiej zlec to kompetentnej osobie,szkoda silnika.

    0
  • #3 17 Wrz 2010 03:29
    Patyk666
    Poziom 8  

    Taa, świetny pomysł, ale prosiłem o pomoc a nie dyskusje o moich kompetencjach, poza tym gdybym chciał to juz dawno było by w serwisie tyle, że po ostatnich naprawach u jak to nazwałeś kompetentnych ponoć osób to musiałem kupić nowy wałek rozrządu bo jakimś sposobem znalazł sie od starej dwulitrówki, szklanki popychaczy bo w tym silniku występują dwu-tłoczkowe a niestety takie były tylko dwie, przy okazji zabrałem sie za głowice i tam tez tylko 4 zawory ssące trzeba było wymienić a turbina która była ponoć idealna pracowała może w 1/5 swojego zakresu...
    Poza tym wiem co robię i z tego co mi wiadomo to moje auto więc powstrzymałbyś od takich komentarzy, nikt tu nikogo chyba nie zmusza do pomocy a jak się nie ma odpowiedniej dokumentacji to chyba wolno zapytać??? Poza tym nie sądze by jakiś tam przykładowy kowalski był bardziej kompetentny dlatego że ma serwisówke...

    1
  • #6 17 Wrz 2010 09:28
    siewcu
    Poziom 33  

    Takie OT trochę, ale po co oddajesz auto gdzieś, gdzie nie masz zaufania i psują ? Masz z jakimś w miarę sensownym dojazdem firmę, która ogarnia diesle najlepiej w polsce, ale nie - bo psują. Lepiej zepsuć samemu. Na następny raz zastanów się poważnie, czy wolisz robić auto sam czy jednak oddać komuś, kto ma o tym pojęcie.

    PS. Wspomniana firma - CompSport w BB.

    0
  • #7 17 Wrz 2010 15:31
    trans-serwis
    Poziom 39  

    Wałek od starej dwulitrówki nie ma krzywek pod pompowtryski i jest pięciocylindrowy więc jak został zamontowany? Albo ktoś tu opowiada pierdoły.

    Dodano po 1 [minuty]:

    Poza tym wiem co robię tylko nie wiem jak.

    0
  • #8 19 Wrz 2010 16:20
    Patyk666
    Poziom 8  

    No to może od 1,9 ale na pewno inny kształt krzywek do pompowtryskow... ważne że nie ten co trzeba.
    A następnym razem też je sam rozbiorę tak jak i pozostałe ktore sobie sam naprawiam i jakos jezdżą.
    A co do serwisowki to juz sobie zamowiłem bo widzę że tutaj to strata czasu i bezcelowe dyskusje, bo na pomoc to raczej nie mam co liczyć, no jedynie kolega cybkryst podesłał coś sensownego i pomocnego bo widzę że reszta to chyba punkty za posty zbiera a o info w temacie to juz problem i dobre rady "daj do serwisu"...
    Jak nie chcecie sie podzielić wiedzą to nie, no chyba że jej nie macie ale w takiej sytuacji to naprawdę lepiej sie nie odzywać.

    0
  • #9 19 Wrz 2010 18:17
    manta
    Poziom 39  

    Temat wyczerpany, zamykam.

    0