Elektroda.pl
Elektroda.pl
X
Proszę, dodaj wyjątek dla www.elektroda.pl do Adblock.
Dzięki temu, że oglądasz reklamy, wspierasz portal i użytkowników.

program do obliczenia pojemności odwrtka logarytmicznego

16 Wrz 2004 20:07 2085 18
  • Poziom 10  
    Poszukuje jakiegoś programu do obliczenia pojemności odwrtka logarytmicznego dla głośnika EMINENCE DELTA 15 LF 500W ponieważ chciałbym zrobić sobie dwie takie sztuki i niewiem jak obliczyc wszystkie komoru czy coś takiego Prosze o poradę ewentualnie o jakś pomoc bo w tych tematach jestem ZIELONY :D A mam do dyspozycji bardzo dobrej jakości sprzęt stolarki(renomowany zakład stolarki mojego ojca :D :D :D :D ) i chciałbym coś takiego wykonać!
    Acha jeszcze jedno jakiego wzmacniacza bee potrebował do napędzania takich dwóch odwrotków? Z górzy dzięki Pozdro 4 All
  • VIP Zasłużony dla elektroda
    Nie pisz tego typu tematow...
    W temacie "tuba niskotonowa - niezobowiazujacy eksperyment" pisalismy sporo o tubach.
    Skoro nie posiadasz zasobow wiedzy, to moze nie porywaj sie na taka konstrukcje? Jak poczytasz tamtem temat, stwierdzisz, ze to nie jest takie proste.
  • Poziom 39  
    Przejrzałem ten link i iwele z niego nie da się skorzystać. Moim zdaniem tylko zrzynka z istniejącego zestawu dobrej firmy - wymierzyć, obfotografować pozglądać do środka i .... do roboty. Ważne też jst z jakich materiałów to wykonasz i czym to wytłumisz.
    Powodzenia
    Pozdr. J.
    PS w latach 70-tych sami robiliśmy. podróby Dynacordów,Peavey-ów, itp w ten sposób.
  • Poziom 17  
    Z tym głosnikiem zdala od tuby :D
  • Poziom 10  
    A czemu zdala od tuby to chyba dobre głośniki co?
  • Poziom 17  
    Oczywiscie ze dobre, ale nie w tej aplikacji.
  • Poziom 28  
    Witam
    Kolega , który napisał ,że to jest dobry głośnik, zapomniał dodać ,że do pieca nagłaśniającego gitare basową, bo do tego jest ten głośnik.