Elektroda.pl
Elektroda.pl
X

Wyszukiwarki naszych partnerów

Wyszukaj w ofercie 200 tys. produktów TME
Proszę, dodaj wyjątek elektroda.pl do Adblock.
Dzięki temu, że oglądasz reklamy, wspierasz portal i użytkowników.

Volvo 440 - problem z biegami.

zbyszek.camrogroup 20 Wrz 2010 06:43 4050 7
  • #1 20 Wrz 2010 06:43
    zbyszek.camrogroup
    Poziom 17  

Wczoraj pogubiłem biegi w swoim autku. Gdy wstawiłem go na kanał okazało się że czegoś brakuje pod skrzynią biegów. Nie jestem mechanikiem ale w miejscu gdzie zaznaczyłem na czerwono powinna być jakaś śruba blokująca kulkę końcówki (nie wiem dokładnie jak to się nazywa). Czy ktoś wie gdzie mogę dostać taką część i co to jest. Jeszcze jedno, poniszczone były gumki osłonowe na przegubach. Jest gdzieś może sklep wysyłkowy gdzie można kupić takie gumki. Proszę o szybką pomoc bo samochód jest mi potrzebny w pracy a przez taką pierdu...... został uziemiony.

• #2 20 Wrz 2010 08:39
    ekka
    Poziom 17  

Kolego gumy przegubów kupisz w każdym motoryzacyjnym sklepie , nie są drogie kupisz je razem z opaskami i ze smarem, w kwestii skrzyni nie spotkałem się z czymś takim jeśli chodzi o nazwę ani też w sklepach jeśli chodzi o sprzedaż poszukaj tego na szrotach pasuje również od renalt

• #3 23 Wrz 2010 04:54
    zbyszek.camrogroup
    Poziom 17  

Powracają do tematu. Okazało się że że co do gum do przegubów to w moim mieście jest problem. Nie mają tego w asortymencie. Może ktoś dać mi namiary na sklep wysyłkowy gdzie mogę dostać tego typu gumy.