Elektroda.pl
Elektroda.pl
X
Proszę, dodaj wyjątek dla www.elektroda.pl do Adblock.
Dzięki temu, że oglądasz reklamy, wspierasz portal i użytkowników.

zestaw do media center -czy dobry wybór

20 Wrz 2010 18:32 3641 23
  • Poziom 9  
    witam

mam zamiar złożyć zestaw pod MC
    na grach mi nie zależy aż tak bardzo a liczą się filmy (w przyszłości hd)
    w miarę cisza .przechowywanie i odtwarzanie zdjęć i filmów na plazmie 42" HD

skompletowałem taki tani zestaw
    MSI 785GM-E51 AMD 785G Socket AM3 (VGA/PCX/7.1/GLAN/SATA/RAID/DDR3) mATX

Pamięć RAM DDR3 GOODRAM 2048MB PC1333 CL9

Procesor AMD AM3 ATHLON II X2 250 BOX

Dysk Seagate Barracuda 7200.12; 500GB, Serial ATA/300,7200RPM,16MB c.

obudowa HTPC COOLERMASTER CAVALIER IV 350W

mieszczę się w 1000zł

proszę o opinie gdyż nie znam się za bardzo na HTPC ale dwa dni chłonąłem wiedzę z netu
  • Poziom 31  
    Do HTPC wystarczy jakiś "zielony" dysk, dobrze gdyby był pojemniejszy - np. jakiś Samsung z serii Eco Green. Możesz też zastanowić się nad Athlonem z przyrostkiem "e" (np. 245e - obniżony pobór mocy - TDP 45W).
  • Poziom 9  
    dysk eko green rozumiem będzie cichszy.
    A jakie różnice w użytkowaniu będą w zastosowaniu procesora 245e - obniżony pobór mocy - TDP 45W zamiast 65Watowego?
    oprócz oszczędności energii
  • Poziom 17  
    Procesor będzie się mniej nagrzewał a co za tym idzie, czujnik temperatury obniży obroty wentylatora na procesorze co, jak już się pewnie domyślasz, wiąże się z ciszą. :)
    Pozdrawiam! :)
  • Poziom 31  
    Dokładnie, taki procesor można więc chłodzić pasywnie przy rozsądnym obiegu powietrza w obudowie. Np. przy pomocy Scythe Ninja Mini.
  • Użytkownik usunął konto  
  • Poziom 17  
    Kolego Radeusz, ta płyta ma zintegrowaną grafikę a z tyłu wyjście HDMI :)
    Pozdrawiam! :)
  • Poziom 9  
    płyta główna którą podałem posiada zintegrowanego ATI Radeon HD4200
    posiada złącze HDMI pozwólcie że się rozwinę

Płyta główna - specyfikacja:

kod Producenta 785GM-E51