Elektroda.pl
Elektroda.pl
X
Proszę, dodaj wyjątek www.elektroda.pl do Adblock.
Dzięki temu, że oglądasz reklamy, wspierasz portal i użytkowników.

Telewizor blokuje kanały TVP.

ziptune 20 Wrz 2010 20:14 2143 6
  • #1 20 Wrz 2010 20:14
    ziptune
    Poziom 9  

Witam. Piszę ponieważ mam problem z nowym telewizorem Philips, ale do rzeczy. Posiadam dekoder HD Vectry, podłączyłem go do telewizora za pomocą kabla HDMI. Na początku (przez kilka dni) było wszystko ok a obecnie wszystkie kanały TVP przestały odbierać. Z tego co zauważyłem to kanały te działają gdy jest połączenie kablem Euro lub poprzez pominięcie dekodera i podłączenie anteny z sygnałem analogowym z Vectry. Jaka może być tego przyczyna, czy coś można z tym zrobić czy to sprawa sygnału TVP?

0 6
  • #3 22 Wrz 2010 06:39
    ziptune
    Poziom 9  

Niestety nie, tutaj jest pełna zgodność. Gdzieś wyczytałem, że telewizja publiczna jest blokowana także poprzez dekodery innych dostawców. Nie znam się zbytnio na tych sprawach, dlaczego problem ten dotyczy tylko kanałów TVP? Nie zamierzam kupować nowego telewizora zgodnego z nadawaniem TVP, to jakaś paranoja.

0
  • #4 22 Wrz 2010 15:22
    forestx
    VIP Zasłużony dla elektroda

ziptune napisał:
    Z tego co zauważyłem to kanały te działają gdy jest połączenie kablem Euro
    - żeby mieć jasność: część programów nie działa przy podłączeniu telewizora przez HDMI, natomiast przez SCART działają wszystkie?
    Szczerze mówiąc jakoś nie wyobrażam sobie takiej sytuacji.
    W jaki sposób TV rozpoznaje czy przez kable leci TVP czy Polsat?
    Dzwoń do serwisu Vectry.

0
  • #5 22 Wrz 2010 15:53
    Ekspert_Philips
    Poziom 12  

Ziptune,
    zacznijmy od tego jaki model telewizora Philips posiadasz. Następnie postaram się zdiagnozować przyczynę i rozwiązać problem.

0
  • #6 22 Wrz 2010 16:10
    ziptune
    Poziom 9  

Link do modelu telewizora jest w moim pierwszym poście (słowo 'telewizora' na zielono :)).