Elektroda.pl
Elektroda.pl
X
Relpol przekaźniki
Proszę, dodaj wyjątek dla www.elektroda.pl do Adblock.
Dzięki temu, że oglądasz reklamy, wspierasz portal i użytkowników.

Jumper III 2.2 Hdi brak komunikacji z ECU silnika

21 Wrz 2010 18:01 8956 11
  • Poziom 15  
    Witam, jak w temacie, auto zgasło podczas jazdy, instalacja elektryczna przemierzona w/g schematu, zasilania na ecu i CAN OK, podłożony drugi ECU silnika, druga podstawa bezpieczników, body. Na identycznym Jumperze sterownik silnika żyje i diagnozuje sie, u mnie w aucie sterownik silnika nie wysyła masy na przekaźnik główny zasilania ECU. Ma ktoś jakieś pomysły??? Pozdr.
  • Relpol przekaźniki
  • Poziom 36  
    Wyłącznik przeciążeniowy?
  • Poziom 15  
    Wyłącznik przeciążeniowy czy raczej inercyjny ( ten który rozwiera obwód przekaźnika pompy paliwa )???

    Jeżeli to ten... to on podaje masę tak jak na schemacie :(

    Pozdr.
  • Relpol przekaźniki
  • Poziom 15  
    witam zadzwon moze ci poradze 609749307
  • Poziom 36  
    monterek3 napisał:
    Wyłącznik przeciążeniowy czy raczej inercyjny

    Pozdr.


    Juper III-ile jest przewodów 2 czy 3 ??
  • Poziom 10  
    wyłącznik przeciązeniowy to raczej nie ja bym stawiał na czujnik połorzenia wału moze być z nim problem albo z jego okablowaniem a brak komunikacji moze być spowodowany nieodpowiednim slotem

    Dodano po 5 [minuty]:

    a i pamiętaj ze przy zmianie ecu musisz zamienić transponder i klucz
    dla pewności sprawdz immobilajzer
  • Poziom 15  
    Na czujniku przeciążeniowym są 3 przewody. W/g schematu: 1 masa, 2 ecu silnika kostka B pin M3 i wyjście na Body, 3 przekaźnik pompy paliwa.

    Co do immo ... podkładam komplet : Body, klucz, ECU.
    Diagnoza robiona Lexią.

    Pozdr.
  • Użytkownik usunął konto  
  • Poziom 15  
    witam znalazlem architekture jumper3 przedzwon
  • Poziom 15  
    Hmm, co do immo i odczytu transpondera... Zrobiłem jeszcze jedną próbę u kolegi na takim samym Jumperze. Podłożyłem samo ECU silnika (w aucie jest body i klucz kolegi ) i sterownik podaje masę na przekaźnik, fakt faktem że pali się kontrolka od immo (taka kłódka) ale ECU się diagnozuje. Can puściłem bezpośrednio body- ECU silnika, masy i zasilania OK ( nie ma ich aż tak duzo). Nie mam pomysłu... Poprostu zaklętę auto :/

    Pozdr.
  • Poziom 10  
    Czy sprawdzałeś instalację po zdemontowaniu przedniego lewego reflektora przewody w wiązkach potrafią nieźle się poprzecierać no i złącza taż gniją
    nie wspomnę o wodzie w kalkulatorze silnika?