Elektroda.pl
Elektroda.pl
X
Proszę, dodaj wyjątek dla www.elektroda.pl do Adblock.
Dzięki temu, że oglądasz reklamy, wspierasz portal i użytkowników.

Problem z charczeniem kolumny Tonsil Zeus

21 Wrz 2010 20:22 2738 8
  • Poziom 8  
    Witam. Jest to mój pierwszy post na tym forum, wiec nie hejtujcie mnie od razu gdyż jestem laikiem :)

Niedawno wpadłem na pomysł kupienia sobie kolumn do pokoju.
    Czytałem sporo na ten temat, i padło pytanie Tonsil Altus czy Zeus .
    Po wysłuchaniu opinii wielu ludzi, czytaniu różnych tematów wybór padł na Zeuski :)
    Głośniki były już pewne, teraz pytanie wzmacniacz czy końcówka mocy-również naczytałem się na ten temat wiele i wybór padł na końcówkę, teraz pytanie jaka ^^ Pierw miał być DAP p900, potem cerwin wega aż wreszcie zdecydowałem się na T.AMP TA 1050. Wszystko świetnie na equalizerze komputerowym (z czasem chciałem kupić prawdziwy equalizer DEQ 1024) na ROCK, lecz zauważyłem iż gdy dam moc na połowę końcówki i zaczyna delikatnie wchodzić na CLIP ale tylko skokami to zaczynała palić mi się żarówka w BASS REFLEKSACH (potem wyczytałem, że jest to żarówka od tonów wysokich-tak wiem jestem laikiem :D )
    To przyciszałem bo zapalająca się lampka to zło samo w sobie ^^ Ale gdy zmieniłem na POP gdzie nie ma wysokich tonów praktycznie to nic się nie paliło w kolumnie, przy słuchaniu jakieś 5 minut na połowie końcówki ta zawsze się nagrzewała, głośniej chodziła włączał się jakby drugi bieg , gdy końcówka była odkręcona a nic nie leciało to słychać było takie trzeszczenie głośne(nie takie zwykłe tylko dużo głośniejsze i inne tak samo końcówka chodziła dużo głośniej.