Elektroda.pl
Elektroda.pl
X
Proszę, dodaj wyjątek dla www.elektroda.pl do Adblock.
Dzięki temu, że oglądasz reklamy, wspierasz portal i użytkowników.

audi a6 2005 jak zamienić zwykłe lampy na xenony ABS,ESP błą

21 Wrz 2010 22:06 3334 5
  • Poziom 12  
    Witam,
    jak w temacie mam audi a6 z 2005 roku. Kupiłem do niego nowe lampy, właśnie xenony , chce zmienić a tu zonk inne wtyczki. Jestem zielony w tych sprawach, więc przeszukałem całe forum, ale nigdzie nie mogę znaleźć odpowiedzi. Proszę o pomoc
    W nowych lampach jest więcej kabli, Czy ktoś już to przerabiał?
    I 2 problem z tym autem.
    Świecą mi błędy ABS, ESP i hamulce. Auto było delikatnie uderzone, wszystkie inne błędy udało się pokasować a te zostały. Kable raczej wszystkie ok, sprawdzane 2 razy. Co może być przyczyną??
    Dziąkuję bardzo za pomoc
  • Poziom 18  
    Witam..........co do lamp to musiał bym to zobaczyć,a po za tym to z jakiego miasta jesteś!!!!!co to abs,esp napewno trzeba skalibrować czujnik skretu i zgasnie!!!!!!!!!!

pozdro rox...............
  • Poziom 12  
    rox1 napisał:
    Witam..........co do lamp to musiał bym to zobaczyć,a po za tym to z jakiego miasta jesteś!!!!!co to abs,esp napewno trzeba skalibrować czujnik skretu i zgasnie!!!!!!!!!!

pozdro rox...............

skalibrować?? ale jak? gdzie znajde ten czujnik skretu? na maglownicy może, bo tam jest chyba coś?
    muszę to zrobić sam, nie mogę oddać auta do serwisu
    Obecnie auto przebywa blisko 3500 km od Polski, więc raczej kwestia zobaczenia nie wchodzi w grę ... no chyba że fotki zrobię
  • Poziom 18  
    hm ..no to jesteś w czarnej d...e bo sam tego nie zrobisz ,no chyba że vcds masz opanowanego do perfekcji i potrafisz korzystać ze strony servisowej vag wiki-rosstech ,czyjnik skretu znajduje sie na kolumnie kierowniczej(pod kierownicą).

pozdro rox...........
  • Poziom 12