Elektroda.pl
Elektroda.pl
X
Proszę, dodaj wyjątek www.elektroda.pl do Adblock.
Dzięki temu, że oglądasz reklamy, wspierasz portal i użytkowników.

Citroen Xantia 1.8 Na LPG po zwiększeniu obrotów auto gasnie

pazur-51 23 Wrz 2010 09:18 2705 10
  • #1 23 Wrz 2010 09:18
    pazur-51
    Poziom 8  

    Witam! Potrzebuje pomocy, sprawa wyglada tak moj citroen odpala prawidlowo najpierw na benzynie potem przelacza na gaz i chodzi rownomiernie. Ostatnio jak przekroczylem 6000 obrotów/min auto nie chcialo dalej sie zbierac (zamulalo) a juz tego samego dnia po przejechaniu 20 km obrotomierz dochodzil do 3000 orotów/min i auto poprostu zgaslo i tak jakby nie dostawalo gazu jednak po przełączeniu na paliwo wszystko dzialalo normalnie, po przejechaniu ok 0.3 km moge dalej przerzucic na gaz gdzie juz auto nie gasnie lecz nie moge przekraczac 3000 obrotow/min bo problem sie powtorzy prosze was o pomoc! :-(

    0 10
  • #2 23 Wrz 2010 10:09
    ElpigazN
    VIP Zasłużony dla elektroda

    Jaki rodzaj instalacji?

    0
  • #3 23 Wrz 2010 12:38
    pazur-51
    Poziom 8  

    reduktor - Lovato rg92 Elektronik
    Elektrozawór gazowy - Lovato ev00
    Wielozawór - Lovato 305
    Obudowa wielozaworowa - Lovato vb-01
    Zawor tankowania - Lovato bc00
    Zbiornik - STAKO
    Elektronika Detec Basic

    0
  • #4 23 Wrz 2010 19:31
    pazur-51
    Poziom 8  

    Dodam jeszcze tyle że teraz auto juz wogole nie chce jechac na gazie poprostu tak jak by go nie bylo a jest

    0
  • #5 23 Wrz 2010 19:43
    fisto
    Poziom 18  

    sprawdź filtr gazu oraz czy gaz dochodzi do reduktora poluzuj śrubunek tylko na powietrzu to rób nie w pomieszczeniu zamkniętym. Jeśli nie masz doświadczenia jedź do warsztatu lpg.

    0
  • #6 23 Wrz 2010 22:51
    pazur-51
    Poziom 8  

    wymienilem filtr od gazu stary byl w opilkach lecz po wymienieniu auto dalej nie odpala na gazie jak jade na benzynie i przelaczam na lpg to przy pompowaniu pedalu sprzegla czasem wskoczy mizernie na obroty a tak to gaz do spodu i gasnie :-(

    0
  • #7 23 Wrz 2010 23:35
    xpisto1
    Poziom 11  

    przykro mi kolego nie wybrałeś najlepszej elektroniki najlepiej w miejsca attuatora - silnika krokowego wstaw register-śrube regulacyjna i spróbuj ustawić na obr. ok 2500 optymalna dawke wtedy bedziesz wiedział czy winny jest reduktor czy elektronika

    1
  • #8 24 Wrz 2010 10:20
    pazur-51
    Poziom 8  

    Zamiast silnika krokowego mam zamontowany register

    0
  • #9 25 Wrz 2010 23:05
    Tadzinek
    Poziom 9  

    Silnik krokowy miałem w Renault 19 ale służył do ssania,również mi się zepsuł,jeśli tak to masz problem. Jednak piszesz że wymieniłeś filtr paliwa,wymień jeszcze filtry gazu i powietrza,tankuj gaz renomowanych firm gwarantuję mniej problemów

    0
  • #10 26 Wrz 2010 10:37
    pazur-51
    Poziom 8  

    Wymieniłem filtr od gazu *

    0
  • #11 03 Maj 2011 10:58
    pajekk
    Poziom 9  

    duże prawdopodobieństwo, że uszkodzony jest czujnik tem. na parowniku jeśli taki jest? można go zmostkować, jesli będzie przelączać - wymienić.

    0