logo elektroda
logo elektroda
X
logo elektroda
REKLAMA
REKLAMA
Adblock/uBlockOrigin/AdGuard mogą powodować znikanie niektórych postów z powodu nowej reguły.

Jak przenieść schemat wzmacniacza wolnych przebiegów do PSpice?

mleko17 23 Wrz 2010 16:28 1948 4
REKLAMA
  • #1 8542160
    mleko17
    Poziom 10  
    Witam.
    Mam do zrobienia model wzmacniacza wolnych przebiegów w Pspice i mam już problem na samym starcie. Mianowicie znalazłem w książce Ruska schemat układu.
    Jednak nie mam koncepcji jak przenieść go do PSpice. Nie ogarniam za bardzo tematu i wychodzi mi coś takiego:
    Prawdopodobnie bardzo mocno namodziłem i wiele prostych rzeczy nie rozumiem i źle robię, wiem tylko że według Ruska ma mi wyjść przebieg:
    Przyznam szczerze, że nie znam się za bardzo na tym i nie wiem nawet jakie mam przyjąć wartości poszczególnych elementów... Jeśli ktokolwiek mógłby mi w jakikolwiek sposób pomóc to byłbym wdzięczny:)
  • REKLAMA
  • #2 8542392
    mrgr
    Poziom 15  
    1. usun zwarcie (na schemacie z ksiazki tam jest kreska symbolizujaca napiecie a na schamacie symulacyjnym zwarcie do masy):)
    2. zasilanie ukladu masz z obu stron na mase podpieta (ECC daj cos >kilka voltow, a ESS moze byc jak jest)
    ps. sorry za brak polskich liter ale pisze z pracy i niestety tu ich nie ma i nie bedzie
  • REKLAMA
  • #3 8542586
    mleko17
    Poziom 10  
    mrgr napisał:
    1. usun zwarcie (na schemacie z ksiazki tam jest kreska symbolizujaca napiecie a na schamacie symulacyjnym zwarcie do masy):)
    2. zasilanie ukladu masz z obu stron na mase podpieta (ECC daj cos >kilka voltow, a ESS moze byc jak jest)
    ps. sorry za brak polskich liter ale pisze z pracy i niestety tu ich nie ma i nie bedzie

1. Próbowałem zrobić tak jak w książce używając tam bubble lecz coś mi nie wychodziło i za każdym razem był jakiś error.
    2. Mógłbyś to jakoś rozrysować bo naprawdę jestem w tym zielony i nie za bardzo rozumiem co masz na myśli...
  • REKLAMA
  • #4 8542772
    Mad.