Elektroda.pl
Elektroda.pl
X
Osprzęt kablowy
Proszę, dodaj wyjątek dla www.elektroda.pl do Adblock.
Dzięki temu, że oglądasz reklamy, wspierasz portal i użytkowników.

TERMET G-17-30-GZ-50. Kiedy go najlepiej włączać?

24 Wrz 2010 10:03 4243 13
  • Poziom 1  
    Jestem studentem, tydzień temu wprowadziłem się do mieszkania w którym woda ogrzewana jest w/w modelem piecyka. Nigdy nie miałem styczności z podobnymi urządzeniami, dlatego proszę o wyrozumiałość ponieważ moje pytanie może się wydać absolutnym banałem dla większości forumowiczów. Otóż czy lepiej jest zostawić płomień i wyłączać go tylko przy dłuższych wyjazdach czy może zapalać tylko wtedy gdy będzie potrzebny? Rozmawiałem z fachowcem i dowiedziałem się że jak najbardziej możliwa jest opcja pierwsza. Mam jednak wątpliwości co do bezpieczeństwa oraz czy taki sposób eksploatacji nie podniesie diametralnie rachunków za gaz.
  • Osprzęt kablowy

• Moderator na urlopie...
    Płomyk dyżurny pożre Ci ok 600PLN rocznie. Możesz go gasić i uruchamiać wtedy, kiedy zaczynasz używać ciepłą wodę.
    Najlepiej poproś właściciela o wymianę na nowy. On też na tym skorzysta.
  • Poziom 1  
    Witam!

600 zł? Nie wiem skąd takie obliczenia

Ja mam Termeta g17-30 z świeczką która pali się cały rok.
    Zużywam 90 m3 gazu miesięcznie za co płacę 85 zł. 12x85 1020 pln

Kolega sugeruje że świeczka zużywa prawie 2/3 więcej niż palnik kiedy pracuje...???

Osobiście przeprowadziłem test i świeczka w tym modelu spala ok 12 litrów dziennie co daje 83 dni aby zużyć 1m3 który kosztuje ok 3 pln z przesyłem.

Pozdrawiam Serdecznie
  • Osprzęt kablowy
  • Poziom 34