Elektroda.pl
Elektroda.pl
X
Proszę, dodaj wyjątek dla www.elektroda.pl do Adblock.
Dzięki temu, że oglądasz reklamy, wspierasz portal i użytkowników.

Poszukiwanie laptopa do 2500zł

24 Wrz 2010 18:47 1246 12
  • Poziom 2  
    Szukam laptopa do 2500 zl. jestem studentem i bedzie on glownie uzywany do chodzenia po internecie i do jakis programow biurowych, poza tym przydalo by sie aby moc na nim w cos pograc. Macie jakies propozycje?
  • Poziom 14  
    Tutaj mogę polecić samsung r580 (15.6 ')do 2500 spokojnie znajdziesz tylko jak go brać to z karta gf330 i procesorem i3 spokojnie starczy druga sprawa jest to ze długo to on na baterii nie wytrzyma chodz w testach jak na taki sprzęt wypada dosyć dobrze.
  • Poziom 10  
    Bezpośrednim konkurentem dla Samsunga w tym przedziale jest Lenovo Y550. T4400 i GT240. Sam posiadam i chwalę. Bardzo dobra jakość wykonania, nie wygina się tak jak samsung.
  • Użytkownik usunął konto  
  • Poziom 15  
    Nie zgodzę się że konkurentem dla samsunga jest lenovo g550.
    R580 praktycznie się nie wygina, ma świetna klawiaturę wyspową i oryginalną matryce samsunga.
    Poza tym posiada procesor i3 i grafikę Gt330 więc i pod względem wydajnościowym zostawia g550 w tyle;)
  • Poziom 9  
    Z tego co pytałem ostatnio w sklepach komputerowych bo też poszukuje takiego laptopa.
    To odradzali HP mówili że dużo zwrotów.
    MSI ACER dobre co raz tańsze ale za jakiś czas problem z serwisem.

ja znalazłem sobie takiego:
    http://www.euro.com.pl/laptopy-i-netbooki/samsung-np-r580-js0dpl-w7hp.bhtml
    a z Asusów które mi polecali(ale trochę drożej)
    Asus k52dr-ex046v
    2.1 procesor AMD p320
    4Giga ramu
    Karta ATI HD 5470 1 giga
    Dysk 500giga
    za 2 600zł
    Ale ludzi pytałem to mówili że i3 lepszy jak AMD
  • Poziom 15  
    R580 będzie dużo lepszy od tego asusa. Lepsze wykonanie.
    Nie mówiąc już o wydajności która będzie wiele wyższa ;)
  • Poziom 9