Elektroda.pl
Elektroda.pl
X

Search our partners

Find the latest content on electronic components. Datasheets.com
Elektroda.pl
Please add exception to AdBlock for elektroda.pl.
If you watch the ads, you support portal and users.

Czym się kierować przy zakupie lustrzanki?

rafa1909 24 Sep 2010 20:11 15667 33
    rafa1909
    Level 11  
    Witam.
    Chcę was poprosić o pomoc a mianowicie chciałbym kupić sobie lustrzankę (szczególnie do fotografowania przyrody i ludzi) ale jestem kompletnie zielony w tych sprawach.
    Czym należy się kierować przy takim zakupie?
    Na co należy zwracać szczególną uwagę?
    Na lustrzankę mogę przeznaczyć max1800zł.
    W grę wchodzą tylko marki Nikon, Canon lub Sony.
    POMÓŻCIE!
  • Helpful post
    cepilek
    Level 26  
    No to musisz się faktycznie kierować ceną i niczym więcej...
    rafa1909
    Level 11  
    Bardziej chodzi mi o to czym sie kierować w parametrach lustrzanki.
    cepilek
    Level 26  
    Za tę cenę nie będziesz miał raczej wielkiego wyboru... No chyba, że używki.. ;)
    rafa1909
    Level 11  
    a jakie modele lustrzanek tych marek byście mi polecili najbardziej?
    irek6311
    Level 33  
    Przy wyborze lustrzanki ja przykładowo kierowałem się :
    ergonomia czyli wygoda obsługi
    celność AF rzecz najistotniejsza bo wpływa na ilość poprawnie zrobionych zdjęć ostrość złapana na właściwym obiekcie ,
    ceny nowych i używanych obiektywów i ich jakość optyczna ,
    ja zaczynałem z Nikon D80 bo cena/jakość wykonania/ergonomia i celność Af była na porządnym poziomie ,
    w cenie 1800zł trudno znależć lustrzankę z obiektywem na przynajmniej dobrym poziomie ,
    ja polecę :
    Nikon D5000 + Nikkor AF-S 18-55mm cena ~ 2100zł
    Canon EOS 500D + EF-S 18-55 mm ~ 2200zł
    te modele polecam bo jakość wykonania/ergonomia jest na wysokim poziomie ,