Elektroda.pl
Elektroda.pl
X
Please add exception to AdBlock for elektroda.pl.
If you watch the ads, you support portal and users.

Renault Espace II 1992 2,2 B

bledzinski 24 Sep 2010 22:13 2477 8
  • #1
    bledzinski
    Level 9  
    Robilem regulacje zaplonu auto palilo. Wszystko bylo wporzadku silnik pracowal rowno nie falowal na obrotach woda utrzymuje swoj poziom termostat sie otwiera wentylator zalacza. Auto postalo dwa tygodnie i nie chce palic. Jakie mamy propozycje.
  • #2
    jurekk55
    Level 36  
    bledzinski wrote:
    Jakie mamy propozycje.

    Na holu lub lawecie do warsztatu.
  • #3
    bledzinski
    Level 9  
    Dzieki za podpowiedz ale ona stoi na parkingu przed warsztatem. Kwestia rozwiazania problemu mysle ze forum jest po to zebysmy rozwiazali jakos swoje wspolne problemy a przy okazji podpowiedzieli innym opisujac swoje wlasne problemy i rozwiazania od poczatku do konca.
  • #4
    jurekk55
    Level 36  
    bledzinski wrote:
    mysle ze forum jest po to zebysmy rozwiazali jakos swoje wspolne problemy a przy okazji podpowiedzieli innym opisujac swoje wlasne problemy i rozwiazania od poczatku do konca.


    A raczyłeś sprawdzić cokolwiek,z możliwych przyczyn?
  • #5
    bledzinski
    Level 9  
    to moze mnie oswiecisz jaka moze byc przyczyna skoro auto palilo postalo trzy tygodnie i wogolu nie chce sie odezwac
  • #6
    Duduś74
    Moderator of HydePark
    bledzinski wrote:
    Auto postalo dwa tygodnie i nie chce palic. Jakie mamy propozycje.



    bledzinski wrote:
    to moze mnie oswiecisz jaka moze byc przyczyna skoro auto palilo postalo trzy tygodnie i wogolu nie chce sie odezwac


    To w końcu ile postało, dwa czy trzy tygodnie?
    Nie chce palić tzn nie kręci rozrusznik czy kręci, a nie chce odpalić? Iskra jest? Kopułka nie jest wilgotna? Pompka podaje paliwo?
  • #7
    bledzinski
    Level 9  
    Rozrusznik nie kreci iskra jest kopulka jest sucha pompka tez pracuje podaje paliwo, ale prad na rozruszniku jest.
  • #8
    Duduś74
    Moderator of HydePark
    bledzinski wrote:
    ale prad na rozruszniku jest.


    Tzn. prąd z akumulatora? Jeśli tak, to czy przychodzi napięcie ze stacyjki? Jeśli przychodzi to czy automat załącza (stuka), jeśli nie, to może być styk zaśniedziały, jeśli stuka to szczotka się zawiesiła (spróbuj w niego postukać), lub styki w automacie.
  • #9
    bledzinski
    Level 9  
    dzieki nie patrzylem napiecia ze stacyjki tylko sprawdzalem tak jak napisales prad z akumulatora tzn kabel ktory dochodzi od akumulatora ale poslucham jutro i spradze styki.