Elektroda.pl
Elektroda.pl
X
Elektroda.pl
Proszę, dodaj wyjątek dla www.elektroda.pl do Adblock.
Dzięki temu, że oglądasz reklamy, wspierasz portal i użytkowników.

Citroen Xsara 1.4i przebicie na kablach

26 Wrz 2010 16:14 2587 11
  • Poziom 9  
    Witam prosze was o pomoc w nastepujacej sprawie.
    Mam problem z przyspieszeniem a wlasciwie z moca auto sprawuje sie normalnie przy naprawde spokojnej jezdzie, problem zaczyna sie gdy nacisne mocniej pedal gazu wtedy auto przerywa dusi sie niema wogole mocy. Ostatnio zauwazylem ze od cewki idzie przebicie przy odpalanie i po dodani agresywnie gazu. to wina cewki czy przewodow. Prosze o pomoc z gory dzieki.
  • Poziom 9  
    napisz czy cewkę masz zespoloną czy rozdzielacz??
  • Poziom 9  
    zespolona i mam pytanko czy to moze isc przebicie bezposrednio od cewki bo takie sprawia wrazenie
  • Poziom 11  
    Najlepszy i najprostszy sposób to po ciemku odpalić silnik , podnieść maskę i posadzić kogoś za kierownicą aby dodawał gazu.
    Jak w całkowitej ciemności popatrzysz sobie na przewody ewentualnie poruszasz nimi za pomocą jakiegoś izolowanego wkrętaka ( chyba że jesteś twardziel to możesz bez ) to wszystkie przebicia pokażą się jak na dłoni.
    Moja rada - jeśli zobaczysz świecenia to wymień wszystkie przewody a nie ograniczaj się tylko do tych świecących .
    A no i oczywiście świece to podstawa
    z tego co pamiętam to co ok 50 tys. km.
    Kable i świece mogą być przyczyną takiego zachowania auta zwłaszcza na wyższych obrotach.
    Ale obejrzenie silnika po zmroku to podstawa(w warunkach domowych) nic cie to nie kosztuje a może pomóc !:D
  • Poziom 9  
    tylko jest mala lipa bo nigdzie nie moge znalezc przewodow zeby kupic dolacze zdjecie puzniej
  • Użytkownik usunął konto  
  • Poziom 35  
    Jak masz cewke zespolona, nakladana o gory na silnik to gdzie tam przewody sa? ;)
    Te gumowe koncoweczki laczace cewke ze swieca (te ze sprezynka w srodku) sa wymienne. Ale jak ci cewka przebija to cewka do wymiany.
  • Poziom 39  
    Panowie! Może ustalcie z jaką cewką mamy do czynienia. Czy mowa o cewce zespolonej jak w silnikach TU5JP4 (szare złącze), czy rozwiązanie np z dwoma cewkami, czy pośrednie.
  • Poziom 9  
    tak cewka zwspolona szare zlacze zamowilem nowa cewke jak przyjdzie to zobaczymy co sie wtedy bedzie dzialo
  • Poziom 39  
    W swoim czasie też podejrzewałem tą cewkę o niespodzianki.Ale kiedy zamierzałem zamówić (cena bodajże 500 PLN) to zrobiłem wywiad. Okazało się, że poważny sprzedawca przez cztery lata sprzedał aż dwa egzemplarze. Czyli, że nawet te przypadki zakupu wcale nie znaczyły uszkodzenia. Zatem też radziłbym szukać innej przyczyny. Prędzej zmieniaj świece. I przypomina mi się sytuacja u mnie. Dwukrotnie okazało się, że winne paliwo.
    Poza tym trochę dziwi mnie twoje pytanie, czy może to być wina przewodów. O jakich przewodach mowa? Przecież ta cewka osadzona na świecach I ponoc zawiera czujnik położenia wałka rozrządu, którego nie udało mi się namierzyć.
  • Poziom 9  
    mowa o przewodach ktore podlaczone sa do cewki przez szara wtyczke

    Dodano po 2 [godziny] 13 [minuty]:

    Zamykam temat Przyczyna byla jednak cewka wymienilem na nowa i cytryna smiga normalnie. Dzieki za pomoc