Elektroda.pl
Elektroda.pl
X
Proszę, dodaj wyjątek www.elektroda.pl do Adblock.
Dzięki temu, że oglądasz reklamy, wspierasz portal i użytkowników.

TP-LINKTD-W8901G problemy z synchronizacją czy to wina lini?

przeme 27 Wrz 2010 20:38 2204 9
  • #1 27 Wrz 2010 20:38
    przeme
    Poziom 20  

    Cześć.Mam problem a mianowicie od kilku dni tracę połączenie z internetem.Chcę sie poradzić czy to jest wina lini telefonicznej czy modemu?Sprawdzałem szybkość połączenia Speed testem jest ok.Dane:Neostrada 2M centrala oddalona około 3km poniżej wklejam Screen z TP-link.

    0 9
  • #2 27 Wrz 2010 22:30
    ajanek9
    Poziom 28  

    A nie kontaktował się nikt z tobą o zmianę opcji internetu??? bo tak wygląda, że masz zmigrowane do 6Mb/s i dlatego masz problem z synchronizacją.

    0
  • #3 27 Wrz 2010 22:36
    przeme
    Poziom 20  

    Cześć Ajanek9 pomiar Speed Test wskazuje 2M.Nic nie wiadomo mi na ten temat a po czym to poznajesz?

    0
  • #4 27 Wrz 2010 23:04
    ajanek9
    Poziom 28  

    W pozycji Data rate 6048 down i 608 up prędkość transmisji danych wyrażana w kbps i Max rate 6272 down i 744 up prędkość maksymalną transmisji jaką teoretycznie możesz osiągnąć. Jednak teoria często odbiega od praktyki i nie można do końca opierać się na statystykach routera.

    0
  • #5 28 Wrz 2010 11:47
    przeme
    Poziom 20  

    Bardzo dziwne może router zle odczytał dane.A dlaczego mam tyle błędów w załączniku TP link 1? Od czego to zależy?Może jest coś żle skonfigurowane?I jeszcze jedno pytanie:wczoraj zobaczyłem w programie wwdc że mam otwarte porty 135 i137 przeskanowłem komp i okazało się że jest wirus Backodor możliwe że on miał wpływ na połączenie?Pozdrawiam i proszę jeśli to możliwe o wyjaśnienie moich pytań

    0
  • #6 28 Wrz 2010 22:21
    ajanek9
    Poziom 28  

    Nie wiem jaki operator cię obsługuje oraz czy zerwania połączeń powiązane są z chwilowymi brakami synchronizacji, czy jest synchronizacja, a internetu nie ma.

    0
  • #7 28 Wrz 2010 22:37
    przeme
    Poziom 20  

    Synchronizacja jest zrywana widzę to po mrugającej kontrolce ADSL.Dziś zgłosiłem mój problem do TPSA mają usunąć awarie.Wychodzi na to że jest to problem po ich stronie.Obecnie mam internet ale prawie co dziń około godz 20 do 22 mam problemy z synchronizacją.Pan na centrali potwierdził że linia ma złe parametry i będą naprawiać.Ale czasem jak modem śię zsynchronizuje kontrolka od internetu nie świeci i nie mogę otworzyć strony internetowej.(kiedy świeci ADSL i internet wszystko działa)

    0
  • Pomocny post
    #8 28 Wrz 2010 23:15
    ajanek9
    Poziom 28  

    Poczekaj, skoro zgłaszałeś, aż będzie naprawiona linia, czasem pomiar szerokopasmowy wychodzi dobrze, a stałoprądowy źle, prawdopodobnie dlatego powiedzieli ci że problem z linią.
    Na pewno ktoś się będzie kontaktował w sprawie uszkodzenia, więc przed potwierdzeniem działania usługi posprawdzaj dokładnie.

    0
  • #9 01 Paź 2010 19:47
    przeme
    Poziom 20  

    Miałeś racje kolego pan z TPSA zrobił pomiar u mnie w domu i stwierdził że mam 6M dlatego zrywa synchronizacje.Po zmianie na centrali na 2M parametry SNR down 22.5 UP 16db.Wszystko działa dobrze jak na razie ale parametry z załącznika TPlink są takie same czyli 4 błędy.Co to są za błędy?

    0
  • #10 02 Paź 2010 21:53
    ajanek9
    Poziom 28  

    Czasem mała ilość błędów router może złapać nawet przy uruchomieniu, więc kilkoma nie ma sie co martwić, gorzej jest jak błędów stale przybywa, bufor routera co pewien czas się wyczyszcza i objawia sie to zerwaniami synchronizacji.
    Błędy najprościej? to zakłócenia na linii, ale mała ilość jest naprawdę niegroźna.

    0