Elektroda.pl
Elektroda.pl
X
Proszę, dodaj wyjątek www.elektroda.pl do Adblock.
Dzięki temu, że oglądasz reklamy, wspierasz portal i użytkowników.

Huawei E156g + Internet Play

achieve 28 Wrz 2010 16:42 3872 2
  • #1 28 Wrz 2010 16:42
    achieve
    Poziom 2  

Witam,
    Trochę temu zakupiłam Internet bezprzewodowy z PLAY'a z modemem Huawei E156g.. Wszystko działało bez zarzutu. Po kilku miesiącach zostałam zmuszona do zmiany miejsca zamieszkania. Aktualnie mieszkam na drugim końcu Polski i używam innego komputera.. Internet z Play'a nie działa. Wszystko poprawnie się instaluje po czym wyskakuje komunikat:" brak urządzenia lub urządzenie niedostępne". Jako, że w sprawach komputera jestem całkowitym laikiem.. nie mam pojęcia co może być przyczyną takiego stanu rzeczy.. brak sterowników (jeśli tak do od czego?) brak zasięgu (na mapie PLAY'a zasięg w moim miejscu zamieszkania jak najbardziej jest) czy coś innego?
    Posiadam Acer'a Extensa 5220..
    Z góry dziękuje za wszelką pomoc i przepraszam jeśli pytanie zadałam w nieodpowiednim miejscu. Tym samym obiecuję, że przeszukałam już naprawdę wiele stron i sama nie mam pojęcia co mogę z tym robić. Szukałam sterowników do modemu, do play'a jednak to nic nie zmieniło. Wszystko po staremu.
    Pozdrawiam.
    Na komputerze mojego brata wszystko działa ok.. :|

0 2
  • #2 28 Wrz 2010 18:23
    tronic1
    Spec od komputerów

Hm, chyba problem z USB. Dobrze by było sprawdzić modem na innym komputerze. W laptopie to trudno jest, ale należało by zmierzyć napięcie na porcie USB z podłączonym modemem. Jakbyś miał możliwość, podłącz modem do huba USB z zewnętrznym zasilaniem.

0
  • #3 28 Wrz 2010 19:02
    achieve
    Poziom 2