Elektroda.pl
Elektroda.pl
X
Proszę, dodaj wyjątek dla www.elektroda.pl do Adblock.
Dzięki temu, że oglądasz reklamy, wspierasz portal i użytkowników.

Opel Vectra '93, C20NE, zacinające się biegi dmuchawy.

29 Wrz 2010 16:52 2321 7
  • Poziom 12  
    Witam! Po krótce nakreślę problem:
    Otóż dmuchawa w Vectrach A sterowana jest takim niefortunnym dosc pokretłem (zakres: 4 biegi). Jak ustawie na 1 (najwolniej) - zawsze mi dmucha. Jak na 4 (najszybciej) - zawsze mi dmucha. Problem polega na tym, ze w tym okresie jesiennym najbardziej potrzebne mi sa dwa posrednie biegi czyli 2 i 3. "wybieram" 2 lub 3 i nic nie dmucha - musze uderzyc piescia w deske rozdzielcza i wtedy dmucha (chociaz tez nie zawsze). O co chodzi?
  • VIP Zasłużony dla elektroda
    Wypalony wyłącznik, coś poluzowane, coś nie kontaktuje... Musisz to zbadać metodą "macajewa". Jakiegoś konkretnego punktu nikt ci nie wskaże.
  • Poziom 12  
    No cóż, to w takim razie musze poodkręcać to i tamto. Po prostu myślalem, że to mogło być charakterystyczne dla tego modelu i że była na to jakaś recepta jednolita. No ale dziekuje :)
  • Pomocny post
    Użytkownik usunął konto  
  • Poziom 12  
    Serdeczne dzięki :) Idą mrozy więc sprawne przewietrzanie kabiny to podstawa. Notabene ogrzewanie tylnej szyby też 'nie dziala'; tj. dziala ale odparowuje tylko 1/10 tego co powinno i to na srodku :) no coz taki samochod. Szukam kupca juz od dluzszego czasu, ale nie ma amatorów mimo ze dolozylem do tej 'fury' 4,5 koła.
  • Poziom 28  
    Ja bym zaczął od połączeń na opornicy (rezystor dmuchawy).
  • Użytkownik usunął konto  
  • Poziom 12  
    Cytat:

    Co do sprzedaży, to dość dziwne - moja z rocznika '90 sprzedała się dosłownie w biegu. ;)


    Właśnie dziś sprzedałem :) Także juz nie zdąrzyłem naprawić tego problemu, ale może nowy właściciel sobie skorzysta z powyższych porad. Pozdrawiam i rozdaje +:)