Elektroda.pl
Elektroda.pl
X
Proszę, dodaj wyjątek dla www.elektroda.pl do Adblock.
Dzięki temu, że oglądasz reklamy, wspierasz portal i użytkowników.

Mercedes W210 200CDI 2001 tryb awaryjny

30 Wrz 2010 20:08 3758 5
  • Poziom 21  
    Witam, auto jeździ w trybie awaryjnym. Uszkodzony był lewarek i czujnik stopu. Po wymianie dalej bez zmian. Przełożone zostało sterowanie elektrohydrauliczne w skrzyni i sterownik skrzyni, dalej bez zmian.
    Występuje błąd w sterowniku skrzyni: P2502 The gear is implausible or the transmission is slipping. Może ktoś miał podobny problem.
  • Poziom 12  
    Czy sterownik skrzyni ma ten sam nr co stary?
    W sterowniku są zapisane przełożenia biegów i dyfra!
    Jakie błędy były wcześniej jak naprawiałeś lewarek i włącznik świateł stopu?
    Wątpliwe wydaje się wystąpienie tylu usterek w jednej chwili!
    Napisz dokładnie co było robione przy aucie przed wystąpieniem usterki
  • Poziom 21  
    Lewarek był uszkodzony, został w trybie tiptronic i dało sie zmieniać biegi tylko w górę. Sterowniki sa takie same.
    Jak sprawdzić te przełożenia.
  • Poziom 20  
    Trzeba podłączyć się do SD. Po wymianie sterownika trzeba go doprogramować do kompa od skrzyni. Nie wystarczy tylko wymienić te same kompy te same numery i już.
  • Poziom 21  
    A jak to zrobić, nie siedzę aż tak głęboko w Mercedesach.
  • Poziom 20  
    Trzeba mieć numer FIN można go dostać w serwisie, ale nie wiem czy każdemu go podadzą, jest to numer wyposażenia i jakby identyfikacyjny dla sterownika jakie ma elementy do sterownia, coś jak WIN tylko że dla sterownika. Jednak z tego co sobie pomyślałem teraz to może być problem z wiązką, albo ze stykami.