Elektroda.pl
Elektroda.pl
X
Please add exception to AdBlock for elektroda.pl.
If you watch the ads, you support portal and users.

opel vectra c 2003r. 2.2 Dti nie odpala

mateoo21 01 Oct 2010 20:28 10047 10
  • #1
    mateoo21
    Level 11  
    Witam
    tak jak w temacie samochód zgasł tacie w trakcie jazdy po wyciągnieciu kluczyka i ponownym jego włożeniu pojawiała sie kłudka na wyświetlaczu za kazdym razem jak wkładało sie kluczyk i po paru próbach pojawił sie na wyświetlaczu samochód z kluczykiem ( rozrusznik kręci jak sie wyjmie kluczyk to jeszcze przez chwilę kręci ) nawet próby z drugim kluczykiem nic nie dały . po scholowaniu samochodu do serwisu i podpięciu pod kluczyk stwierdzili ,że jest błąd na pompie tylko nie wiem dokładnie jaki bo nie powiedzieli
    i czy siadł sterownik na pompie czy może to wina kluczyka lub imobilajzera
  • #2
    bartez844
    Level 20  
    jakie błedy prawdopodobnie posypał sie cim
  • #3
    mateoo21
    Level 11  
    Witam błąd jaki szczytali w serwiśie to P 1634
    powiedzieli ,że na 95% pompa walnieta

    Dodano po 10 [minuty]:

    po odkreceniu przewodow cisnieniowych pompa podaje paliwo , ale jak przytkam palcem to już nie czuc wogóle ciśnienia
  • #4
    groszek4u
    Level 1  
    moje volvo robilo podobnie wyciagalem i silnik chodzil dalej wymienilem zawor odcinajacy paliwo i wszystko gralo
  • #5
    bodzio012
    Level 33  
    W vectrze C jest pompa razem z ECU, gdybyś podał konkretny nr błędu byłoby łatwiej a tak to można gdybać na kilka stron
  • #6
    lukasz.1889
    Level 21  
    Może być coś w sterowniku pompy uszkodzone
  • #7
    cardoctor
    Level 17  
    Pompa do regeneracji sterownika i mechaniki.Jak chcesz tym samochodem troche jeszcze pojeżdzić to zrób całość.Naprawa samego sterownika to najtańsza opcja (nie trzeba demontować pompy) ale nie masz pewności że za pare dni,tygodni lub miesięcy znów nie czeka cie laweta.
  • #8
    ftp.kowal
    Level 36  
    Koledzy a nie sądzicie ze temat już dawno jest rozwiązany. Czy ktoś spojrzał na datę
  • #9
    bodzio012
    Level 33  
    cardoctor wrote:
    Pompa do regeneracji sterownika i mechaniki.Jak chcesz tym samochodem troche jeszcze pojeżdzić to zrób całość.Naprawa samego sterownika to najtańsza opcja (nie trzeba demontować pompy) ale nie masz pewności że za pare dni,tygodni lub miesięcy znów nie czeka cie laweta.


    To nie jest VP44 tylko PSG16
  • #10
    cardoctor
    Level 17  
    Przepraszam moja pomyłka, jak nie psg5 tylko psg16 to inna bajka.
  • #11
    bodzio012
    Level 33  
    Rzeczywiście groszek odkopał a reszta nie spojrzała