Elektroda.pl
Elektroda.pl
X

Wyszukiwarki naszych partnerów

Wyszukaj w ofercie 200 tys. produktów TME
Proszę, dodaj wyjątek elektroda.pl do Adblock.
Dzięki temu, że oglądasz reklamy, wspierasz portal i użytkowników.

opel vectra c 2003r. 2.2 Dti nie odpala

mateoo21 01 Paź 2010 20:28 7428 10
  • #1 01 Paź 2010 20:28
    mateoo21
    Poziom 11  

    Witam
    tak jak w temacie samochód zgasł tacie w trakcie jazdy po wyciągnieciu kluczyka i ponownym jego włożeniu pojawiała sie kłudka na wyświetlaczu za kazdym razem jak wkładało sie kluczyk i po paru próbach pojawił sie na wyświetlaczu samochód z kluczykiem ( rozrusznik kręci jak sie wyjmie kluczyk to jeszcze przez chwilę kręci ) nawet próby z drugim kluczykiem nic nie dały . po scholowaniu samochodu do serwisu i podpięciu pod kluczyk stwierdzili ,że jest błąd na pompie tylko nie wiem dokładnie jaki bo nie powiedzieli
    i czy siadł sterownik na pompie czy może to wina kluczyka lub imobilajzera

  • #2 04 Paź 2010 17:35
    bartez844
    Poziom 19  

    jakie błedy prawdopodobnie posypał sie cim

  • #3 04 Paź 2010 19:05
    mateoo21
    Poziom 11  

    Witam błąd jaki szczytali w serwiśie to P 1634
    powiedzieli ,że na 95% pompa walnieta

    Dodano po 10 [minuty]:

    po odkreceniu przewodow cisnieniowych pompa podaje paliwo , ale jak przytkam palcem to już nie czuc wogóle ciśnienia

  • #4 19 Lut 2012 01:04
    groszek4u
    Poziom 1  

    moje volvo robilo podobnie wyciagalem i silnik chodzil dalej wymienilem zawor odcinajacy paliwo i wszystko gralo

  • #5 19 Lut 2012 01:07
    bodzio012
    Poziom 31  

    W vectrze C jest pompa razem z ECU, gdybyś podał konkretny nr błędu byłoby łatwiej a tak to można gdybać na kilka stron

  • #6 19 Lut 2012 16:32
    lukasz.1889
    Poziom 21  

    Może być coś w sterowniku pompy uszkodzone

  • #7 19 Lut 2012 20:57
    cardoctor
    Poziom 16  

    Pompa do regeneracji sterownika i mechaniki.Jak chcesz tym samochodem troche jeszcze pojeżdzić to zrób całość.Naprawa samego sterownika to najtańsza opcja (nie trzeba demontować pompy) ale nie masz pewności że za pare dni,tygodni lub miesięcy znów nie czeka cie laweta.

  • #8 19 Lut 2012 21:02
    ftp.kowal
    Poziom 33  

    Koledzy a nie sądzicie ze temat już dawno jest rozwiązany. Czy ktoś spojrzał na datę

  • #9 19 Lut 2012 21:05
    bodzio012
    Poziom 31  

    cardoctor napisał:
    Pompa do regeneracji sterownika i mechaniki.Jak chcesz tym samochodem troche jeszcze pojeżdzić to zrób całość.Naprawa samego sterownika to najtańsza opcja (nie trzeba demontować pompy) ale nie masz pewności że za pare dni,tygodni lub miesięcy znów nie czeka cie laweta.


    To nie jest VP44 tylko PSG16

  • #10 19 Lut 2012 21:40
    cardoctor
    Poziom 16  

    Przepraszam moja pomyłka, jak nie psg5 tylko psg16 to inna bajka.

  • #11 19 Lut 2012 23:06
    bodzio012
    Poziom 31  

    Rzeczywiście groszek odkopał a reszta nie spojrzała

 Szukaj w ofercie
Zamknij 
Wyszukaj w ofercie 200 tys. produktów TME