Elektroda.pl
Elektroda.pl
X
Elektroda.pl
Proszę, dodaj wyjątek dla www.elektroda.pl do Adblock.
Dzięki temu, że oglądasz reklamy, wspierasz portal i użytkowników.

VW Golf III 1.8 (75km) duze cisnienie wody

02 Paź 2010 10:00 5361 20
  • Poziom 15  
    Witam tak jak w temacie w golfiku robi mi duze ciśnienie wody od chłodnicy i raz jest jej za mało a raz za dozo co o może być??
    Czasm jest tak ze jest jej za malo i jak doleje do min to potem przy odkręceniu korka wywala cala wodę na zewnatrz.
    Macie jakies pomysly?
  • Poziom 31  
    Uszczelka pod głowicą.Sprawdź jeszcze dla pewności zaworek w korku i przy zapalonym silniku obserwuj zbiorniczek czy się w nim "nie bąbli"
  • Moderator Samochody
    Cienki wężyk między zbiorniczkiem a króćcem na głowicy, sprawdź jego drożność.
  • Poziom 15  
    jeśli silnik jest zapalony przy odkręconym korku to np jak jest mało wody to ona sie podnosi do normalnego stanu. Korek nowy już kopiłem ale nie pomogło.
  • Poziom 13  
    Przed głowicą warto sprawdzić termostat. Czy wszystkie węże mają podobną temperaturę?
  • Poziom 15  
    Tak termostat puszcza wodę już to sprawdzałem. Cos chyba jednak będzie z glowia, a jak będzie coś z uszczelka pod głowicą to trzeba będzie planować głowice czy cos?? I jakie mniej wiecej to będą koszty??
  • Warunkowo odblokowany
    oddaj głowicę do plantowania..wtedy będzie wiadomo...podejrzewam objawy przegrzania silnika
  • Poziom 12  
    Jak na mój gust to głowica lub uszczelka.
    Teoretycznie musisz splanować głowice,warto też sprawdzić jej szczelność.
    Ja robiłem coś takiego w audi 100 2.3 motor 5 garnków zapłaciłem ok 150zł.ale to było ok 2 lat temu.jak zerwiesz głowice warto sprawdzić płaszczyzne bloku (tam gdzie leży głowica)bo sie narobisz a za 2-3 miechy robota od nowa ja to już przerabiałem.
  • Warunkowo odblokowany
    bez diagnozy głowicy się nie dowiesz
    przewody masz spuchnięte? od chłodzenia?
  • Poziom 15  
    Weze sa nawet dobre tylko strasznie twarde(ale jak korek odkręcę to już mieciutkie) Tylko tez widac jak z glowicy wychodzi nie wiem jak to nazwac rozdzielacz czy jak chodzi o to gdzie do głowicy jest przykręcany waz od chlodzenia to tam jakby cieklo tez troche. Ale pewnie dlatego ze jak sie zrobi ciśnienie to gdzieś musi ujść to.
  • Pomocny post
    Warunkowo odblokowany
    jak węże twarde to ciśnienie wali na przewody...z czasem spuchną daj głowice do sprawdzenia szczelności...
    tego nie ominiesz,potem przewody spuchną, i pękną
  • Poziom 15  
    Ok dzięki za odpowiedzi w poniedziałek podjadę do mechanika i zobaczymy co powie.
    Napisze co bylo
    pozdrawiam
  • Warunkowo odblokowany
    ja stawiam na uszczelke pod glowica, i za razem plantowanie glowicy, sprawdzic stan uszczelniaczy na zaworach ,najpewniej to je wymienic
  • Poziom 15  
    Witam bylem dzisiaj u mechanika kazał mi wymienić króciec od wody chłodzącej jeśli nie pomoże to planowanie i wymiana uszczelki pod głowica.
    Koszt bagatela 500zl ;( no trudno wymienię jutro ten króciec i zobaczę
    pozdrawiam
  • Poziom 39  
    Jednego jestem pewien wymiana króćca nie załatwi problemu wysokiego ciśnienia. Nie koniecznie musi być padnięta uszczelka pod głowicą. Mam podobny problem od paru lat. Proponuje przeczytanie tego tematu
    Link
    i wyciągnięcie swoich wniosków.
  • Moderator Samochody
    Gimak, jeszcze jest temat o CC 900, tam też możesz tą swoją butelkę zaproponować.
  • Poziom 39  
    ociz napisał:
    Gimak, jeszcze jest temat o CC 900, tam też możesz tą swoją butelkę zaproponować.

    Rzeczywiście, dziękuję za przypomnienie ...
  • Poziom 15  
    Jutro wymienię króciec i zoabacze (ten jest chyba gdzieś pęknięty bo widać ze woda po nim leci) jesli bedzie wszystko w miare to raczej to zostawię i poczekam az sie całkowicie uszczelka rozleci :D
    pozdrawiam
  • Poziom 31  
    przecież ta twoja uszcelka już się rozleciała. zwalaj głowicę. pojeździj z tym trochę, potem i tak naprawisz, a za jakiś czas nie będziesz wiedział dlaczego zaczną ci pękać przewody wodne z powodu wcześniejszego przeciążenia.
    z tego co wyczytałem, to ty tego robił nie będziesz, a koszt 500 zł za robotę to wg. mnie odnosi się do samej wymiany uszczelki. jak autem chcesz jeździć to głowicę sprawdzić na szczelność i splanować./w Gdańsku koszt 150zł/. do tego i tak trzeba ją całkowicie "rozbroić". przy montażu założyć nowe uszczelki - wszystkie łacznie z trzonkami zaworów. przy takiej robocie nie licz na 5 stówek.
  • Poziom 15  
    Tyle mi mechanik poiedzial ze wymiana i planowanie 500zl z jego czesciami.
    Ale tak jak mowie wymenie krociec i bede jezdzil jak "stanie" to wtedy bede sie martwil. Ale mi si wydaje ze jakby byla uszczelka to by mi sie woda do oleju dostawala a olej stoi w miejscu.
  • Poziom 31  
    rób jak chcesz,tylko przestań gadać o tej wodzie w oleju, bo to sporadyczne przypadki. znajdź jakąkolwiek uszczelkę głowicy silnika czterosówowego, dokładnie ją obejrzyj, znajdź kanały to sie dowiesz dlaczego.