
Źródło:
http://green.autoblog.com/2010/09/30/seat-ibe-concept-the-zero-emissions-sports-coupe-of-the-future/
Cool? Ranking DIY
Do you prefer the English version of the page elektroda?
No, thank you Send me over thereQuote:Nie doceniasz techniki ...
Glaus wrote:Rzuuf znów się wypowiadasz i znów gadasz głupoty.... czy utrzymując prędkość 160km/h wykorzystujesz cały czas 100% mocy silnika? Raczej nie, do utrzymania prędkości potrzebujemy tylko jakiejś części z tego.
omicronNs wrote:Rzuuf - bo silnik nie może się szybciej kręcić, nie tylko moc jest tutaj ograniczeniam.
omicronNs wrote:jwiększą moc silnik oddaje podczas przyspieszania, a nie pokonywania oporów ruchu przy stałej prędkości.
omicronNs wrote:esztą na chłopski rozum - samochód będzie więcej palił jak będziemy jechać ciągle 180km/h czy jak będziemy przyspieszać do 50km/h i na luzie toczyć się do zera i tak w kółko
.
omicronNs wrote:ększość samochodów ma zapas mocy, który pozwala mu się rozpędzić do Vmax. Jeśli tego zapasu by nie było to do Vmax samochód rozpędzał by się bardzo długo.
Quote:Jestem pewien że więcej i to o wiele spali w przypadku jazdy 180/h. Stawiam piwo.
omicronNs wrote:Więc maksymalną prędkość samochodu determinuje maksymalna prędkość obrotowa silnika, przekładnia ostatniego biegu, oraz średnica kół, z małą poprawką na moc silnika.