Elektroda.pl
Elektroda.pl
X
Proszę, dodaj wyjątek www.elektroda.pl do Adblock.
Dzięki temu, że oglądasz reklamy, wspierasz portal i użytkowników.

Błąd P1602 Peugot Partner 2.0 HDI 2000r nie pali.

ele5 02 Paź 2010 15:26 9828 12
  • #1 02 Paź 2010 15:26
    ele5
    Poziom 26  

    Autko jak w temacie po dzwonie i naprawie przycholowano do mnie. CDIF2 wywala ten błąd P1602 - obwód kontrolki diagnostycznej. Kontrolka DZIAŁA normalnie. Troszkę mam wątpliwosci co do poprawnego opisu przez CDIFa. System simens. Po skasowaniu wraca od razu. Włącznik zderzeniowy wciśnięty. Pompa nie podaje ciśnienia na listwę i w parametrach podczas kręcenia rozrusznikiem Ciśnienie żądane 0 MPa. Wrzuci ktoś z Was poprawny opis tego błędu w tym modelu??

    0 12
  • Pomocny post
    #2 02 Paź 2010 16:35
    mar--kul
    Poziom 12  

    P16XX - Computer and Auxiliary Outputs



    P1600 Loss of Keep alive memory(KAM) power Open circuit

    P1601 ECM/TCM Serial communication error

    P1602 Immobiliser/ECM communication error

    P1603 EEPROM malfunction

    P1604 Code word Unregistered

    P1605 Keep alive memory (KAM) test failure

    P1606 ECM control relay O/P circuit malfunction

    P1607 MIL O/P circuit malfunction

    P1608 Internal ECM malfunction (Bosch system-Control.Coolant temperature alert)

    P1609 Diagnostic lamp driver fault

    P1610 SBDS Interactive codes

    P1611 SBDS Interactive codes

    P1612 SBDS Interactive codes

    P1613 Configuration

    P1614 SBDS Interactive codes

    P1615 SBDS Interactive codes

    P1616 SBDS Interactive codes

    P1617 SBDS Interactive codes

    P1618 SBDS Interactive codes

    P1619 SBDS Interactive codes

    P1620 SBDS Interactive codes

    P1621 Control module Long term memory performance / Immobiliser code words Not matched

    P1622 Immobiliser ID does not match / System anomaly

    P1623 Immobiliser code word / ID number Write failure

    P1624 Anti theft system

    P1625 B+ supply to VCRM fan circuit malfunction

    P1626 Theft deterent fuel enable signal not received / B+ supply to VCRM A/C circuit malfunction

    P1627 Module supply voltage Out of range

    P1628 Module Ignition supply Input malfunction

    P1629 Internal voltage regulator malfunction

    P1630 Internal Vref malfunction

    P1631 Theft deterent Start enable signal not correct/Main relay malfunction (Power latch)/ Internal ECM fault / Configuration fault)

    P1632 Smart alternator faults sensor/circuit malfunction

    P1633 KAM voltage too low

    P1634 Data Output link circuit failure

    P1635 Tyre / Axle ratio Out of acceptable range

    P1636 Inductive signiture Chip communication error

    P1637 CAN link ECM?ABSCM circuit / network malfunction

    P1638 CAN link ECM/INSTM circuit / network malfunction

    P1639 Vehicle ID block corrupted or not programmed

    P1640 Powertrain DTCs available in another module

    P1641 Fuel pump Primary circuit failure

    SID801 Piezo-electric injector, power stage.

    P1642 Fuel pump monitor circuit High input

    P1643 Fuel pump monitor circuit Low input

    P1644 Fuel pump speed control circuit malfunction

    P1645 Fuel pump resistor switch circuit malfunction

    P1650 PSP switch Out of self test range

    P1651 PSP switch Input malfunction

    P1652 IAC monitor disabled by PSP switch failed on

    P1653 Power steering Output circuit malfunction

    P1654 Recirculation Override circuit malfunction

    P1655 Starter disable circuit malfunction

    P1660 Output circuit check signal High

    P1661 Output circuit check signal Low

    P1662 IDM_EN circuit failure

    P1663 Fuel demand command signal circuit malfunction

    P1667 CI circuit malfunction

    P1668 PCM-IDM communications error

    P1670 Electronic feedback signal Not detected

    P1680 Metering Oil pump malfunction

    P1681 Metering Oil pump malfunction

    P1682 Metering Oil pump malfunction

    P1683 Metering Oil pump temperature sensor circuit malfunction

    P1684 Metering Oil pump position sensor circuit malfunction

    P1685 Metering Oil pump stepping motor circuit malfunction

    P1686 Metering Oil pump stepping motor circuit malfunction

    P1687 Metering Oil pump stepping motor circuit malfunction

    P1688 Metering Oil pump stepping motor circuit malfunction

    P1689 Oil pressure control solenoid circuit malfunction

    P1690 Wastegate solenoid circuit malfunction

    P1691 Turbo pressure control solenoid circuit malfunction

    P1692 Turbo control solenoid circuit malfunction

    P1693 Turbo charge control circuit malfunction - SID 803 Starting and switching off of the engine controlled. Starting or switch-off requests absent or not valid.

    P1694 Turbo charge relief circuit malfunction

    0
  • #3 02 Paź 2010 19:06
    ele5
    Poziom 26  

    Wielkie dzięki. Czyli brak komunikacji immo z ECM. Tak podejrzewalem. Ach ten CDIF... Ale czy to możliwe żeby pompa CR nie dawał ciśnienia na listwe przy tym błędzie? Pompy w zbiorniku nie ma.Nawet jak popuszczę "rurkę" na listwie to nie bije ciśnienia wcale. W BSI klucz widzi. Jak odepnę wtykę na pętli stacyjki to zapala kontrolkę na zegarach od immo czyli tu jest oki. Na plaku chodzi normalnie.

    0
  • #4 02 Paź 2010 19:16
    colin555
    Poziom 27  

    sprawdz regulator na pompie oraz czy uklad nie zapowietrzony

    0
  • #5 02 Paź 2010 21:53
    ele5
    Poziom 26  

    Jest pompka gumowa ręczna na zasilaniu jak w starym dieslu z grupy PSA.Układ zasilania szczelny, w trakcie podpompowania ładnie znika powietrze w przewodach i kręce rozrusznikiem zaraz a na listwie ledwo co "leci ciurkiem" paliwo na listwe CR! W parametrach regulator podczas kręcenia pracuje 65-75 stopni otwarcia.Popdawałem też masę na " krótko" i nic to nie zmienia. Nadal nie bije cisnienia na listwę.ten błąd od immo fakt jest no ale pompa nic nie podaje! Może dwie usterki w jednym czasie się nakładają na siebie??

    0
  • #6 04 Paź 2010 21:53
    ele5
    Poziom 26  

    Czy ktoś jest mi w stanie powiedzieć czy ten błąd ma jakś wpływ na brak ciśnienia na listwie?? Auto na razie stoi i czeka na swój czas bo mam młyn straszny. Bo coś mi się wydaje że pompa powinna walić ciśnienie czy immo blokuje czy nie. Mam na myśli 2 odrębne awarie. Pompa + Immo

    0
  • #7 08 Paź 2010 00:30
    mar--kul
    Poziom 12  

    Tak ma regulator i zawór na pompie(siedzi na jedniej z tak jak by to nazwac sekcji) nie puszcza by nabic cisnienie i stoja wtryski tak działa imo w tych modelach ale ja bym jeszcze posprawdzał czy a by napewno ten blad jest tym bledem

    0
  • #8 08 Paź 2010 07:57
    766630
    Użytkownik usunął konto  
  • #9 08 Paź 2010 10:07
    momik12
    Poziom 31  

    Jeżeli auto stało długo , wyjmij pompe Cr i zobacz czy czy nie zgniły zaworki z w sekcjach . Wstępnę napięcie sprężyny w regulatorze bez jego wysterowania powinno doprowadzić do wytworzenia ciśnienia ok. 10MPa. chyba, że masz tam sporą nieszczelność po stronie WC.

    0
  • #10 14 Paź 2010 22:17
    ele5
    Poziom 26  

    Jak na razie czekam za znajomym co si zjawi z PP2000. Ale ma młyn i narazie auto poszło w odstawkę. Ale dodam że układ szczelny. Sprawdzałem kilkakrotnie. A pompa nie bije ciśnienia prawie wcale. Zobaczymy co diagnoza PP2000 pokaże a wtedy ewentualnie zajmę się pompą bo ją obstawiam.

    Dodano po 21 [minuty]:

    Przed chwilą odczytałem maila od producenta CDIF2 którego posiadam i twierdzi on że ma on potwierdzenie od Peugota że opis ten odnośnie immo jest BŁĘDEM podobno, a prawidłowy jest taki jaki mi się wyświetla czyli obwód kontrolki diagnostycznej.... Dziwne bo check zachowuje sie normalnie tak jak powinien....a auto jak nie pali tak nie pali. Zbaczymy co na to PP2000 powie.

    0
  • #12 24 Gru 2010 11:51
    ele5
    Poziom 26  

    Z CDIFa mieli rację Saly.Ale nie zupełnie,błąd ten z tym obwodem kontrolki diagnostycznej P1602 był prawidłowym opisem. Ale nie miał nic wspólnego z usterką.Po podłączeniu PP2000 błędów BRAK!!
    A CDIF wywala błd kontrolki nadal a ona działa poprawnie.
    Tak czy tak PP2000 jak i CDIF2 w parametrach wskazywał ciśnienie na listwie CR 0 Bar. Pompa padła. Po wymianie autko pali jak trzeba.
    Po prostu CDIF dawał "na górkę" jeden błąd co nie miał nic wspólnego z sytuacją. Ale kiedy mu zasymulowalem inne bledy to wskazywal tak jak trzeba.
    Georgesgr tez mial racje ze nie jest zgodny z EOBD.

    0