Elektroda.pl
Elektroda.pl
X
Proszę, dodaj wyjątek dla www.elektroda.pl do Adblock.
Dzięki temu, że oglądasz reklamy, wspierasz portal i użytkowników.

gramofon analogowy do wiezy

20 Wrz 2004 21:45 2801 12
  • Użytkownik usunął konto  
  • Poziom 32  
    Jeżeli jest to dość stary sprzęt, to powinien mieć wejście PHONO.
    Jeżeli takiego nie ma to musisz zrobić przedwzmacniacz korekcyjny (RIAA) i podłączyć go między gramodon a jakieś wejście wzmacniacza.
    Schemat powinien być na elektrodzie, a jak nie masz zbyt dużych wymagań to spróbuj poszukać w kitach do samodzielnego montażu takich firm jak JABEL (zestaw J-71), czy NORD-ELEKTRONIK (zestaw NE098).

O znalazłem :
    http://www.jabel.com.pl/j_zest/j_071s.htm
  • Poziom 10  
    Znalazlem częsciowo odpowiedz na moje pytanie w tej dyskusji ale nie do końca.
    Otóż jestem zupełnym laikiem w sprawach elektroniki i chciałbym sie dowiedzieć jak taki przedwzmacniacz gramofonowy RIAA (np o taki: http://sklep.avt.com.pl/go/_info/index.php?id...em=1&sess_id=d2282849f30a4df6201ba8f2f4e2b64f lub taki http://www.allegro.pl/show_item.php?item=79105994) podłączyć żeby gramofon mógł działać razem z wieżą.
    Gdzie on sie powinien znajdować, jak powinien być przyłączony i wszystko inne co niezbędne.
  • Poziom 19  
    Czy ta wieża ma jakiekolwiek wejścia(Line in lub cd in)Wtedy można cokolwiek zaczynać.Jeśli wejść brak to troszkę gorzej
  • Poziom 16  
    Napewno nie masz wejścia piezzoelektrycznego????
  • Poziom 10  
    a ja ci proponuje kupic nowy gramofon moze to byc gramofon z napędem paskowym lub z napędem bezposrednim koszt od500zł
    ja mam numarka ttx1 dałem za niego2200i jest extra
    vinyle nabierają nowego brzmienia
  • Poziom 10  
    Jabeko napisał:
    Czy ta wieża ma jakiekolwiek wejścia(Line in lub cd in)Wtedy można cokolwiek zaczynać.Jeśli wejść brak to troszkę gorzej

Wieża ma :)

Cytat:
    Napewno nie masz wejścia piezzoelektrycznego????

:> jakbym wiedział co to takiego