Witam.
Mam problem z rozklejeniem reflektorów w aucie.
Od razu wspomnę, że nie jest to klej który pod wpływem temperatury puszcza i jest ok. Takie kleje to nie problem, mój jest inny.
Klej szary, trzyma bardzo mocno. Temperatura na niego nie działa. Wyciąłem kawałek kleju z klosza (nadmiar na łączeniu) traktowałem opalarką ustawioną na 1700W - klej puchł, ale nie zmieniał konsystencji, wciąż był twardy i nierozciągliwy.
Traktowałem klej zmywaczem do paznokci - nic to nie pomogło.
Pociąć kleju się nie da. Klosz wchodzi w wypust z tworzywa, więc musiał bym mono okaleczyć reflektor aby cokolwiek podciąć...
Dodatkowe pytanie tyczy się kloszy i ich polerowania.
Klosze szklane, nieco piaskowane, ale nie głęboko itp.
Czym warto polerować klosze?
Zastanawiałem się nad użyciem tlenku ceru, ale obawiam się, że po polerce klosz będzie rozszczepiał światło i klosz będzie już nie do użytku.
Klosz ma za sobą soczewkę.
Jakieś rady?
Mam problem z rozklejeniem reflektorów w aucie.
Od razu wspomnę, że nie jest to klej który pod wpływem temperatury puszcza i jest ok. Takie kleje to nie problem, mój jest inny.
Klej szary, trzyma bardzo mocno. Temperatura na niego nie działa. Wyciąłem kawałek kleju z klosza (nadmiar na łączeniu) traktowałem opalarką ustawioną na 1700W - klej puchł, ale nie zmieniał konsystencji, wciąż był twardy i nierozciągliwy.
Traktowałem klej zmywaczem do paznokci - nic to nie pomogło.
Pociąć kleju się nie da. Klosz wchodzi w wypust z tworzywa, więc musiał bym mono okaleczyć reflektor aby cokolwiek podciąć...
Dodatkowe pytanie tyczy się kloszy i ich polerowania.
Klosze szklane, nieco piaskowane, ale nie głęboko itp.
Czym warto polerować klosze?
Zastanawiałem się nad użyciem tlenku ceru, ale obawiam się, że po polerce klosz będzie rozszczepiał światło i klosz będzie już nie do użytku.
Klosz ma za sobą soczewkę.
Jakieś rady?