Elektroda.pl
Elektroda.pl
X
Sklep HeluKabelSklep HeluKabel
Proszę, dodaj wyjątek dla www.elektroda.pl do Adblock.
Dzięki temu, że oglądasz reklamy, wspierasz portal i użytkowników.

Oświetlenie w garażu, gdzie nie ma 230V

03 Paź 2010 21:10 7640 31
  • Poziom 9  
    Witam Panów.
    Mam bardzo trudną sytuację.
    Z powodu, że zostałam sama i nie znam się na tym za bardzo proszę o pomoc z problemem.
    Mam wolno stojący garaż, gdzie nie ma żadnej możliwości doprowadzenia prądu 230V.
    Osoba, która dostarczała mi prąd zmieniła zdanie.
    Problem polega na tym, że instalacja elektryczna w garażu jest.
    Chodzi mi tylko o oświetlenie tego garażu ale bez dokonywania zmian w instalacji i samej ingerencji w nią.
    Nie mogę niczego zrobić zez zgody właściciela?
    Mogę jednak przyłączyć przetwornicę prądu 12/ 230 V.
    Posiadam duży akumulator Centra Professional Power 12V 185Ah 1150A, tak na nim pisze.
    Chcę kupić do niego przetwornicę ale w żaden sposób nie wiem jaką i jak to się wybiera pod ilością jej mocy.

W garażu posiadam przed wjazdem jedną lampę ( oprawę świetlówkową z jedną świetlówką linową 36W na G13. W garażu mam jeszcze 2 takie lampy. Poszukuję takiej przetwornicy, którą będę mogła uruchomić i za pomocą jej uruchomić wszystkie te 3 lampy.

Akumulator będę zabierała do domu i od czasu do czasu go ładowała.
    Proszę o pomoc.
    Sprawa dość trudna zwłaszcza w tym okresie pogodowym.
    Proszę zadawać pytania odpowiem na wszystkie i przepraszam jeśli coś pomieszałam.
    Kiedy żył jeszcze mąż to on zajmował się takimi sprawami i miał większe pojęcie o tych sprawach.
    Dziękuję.
  • Sklep HeluKabelSklep HeluKabel
  • Poziom 21