Elektroda.pl
Elektroda.pl
X
Proszę, dodaj wyjątek dla www.elektroda.pl do Adblock.
Dzięki temu, że oglądasz reklamy, wspierasz portal i użytkowników.

Mitsubishi Galant 1.8 91r uszkodzony sterownik silnika.

05 Paź 2010 20:02 3716 4
  • Poziom 11  
    Witam.
    Poszukuję sterownika silnika do Mitsubishi Galant 1.8 (E32A) rok 1991. Auto już nie młode ale w dobrym stanie i nie pordzewiałe więc szkoda tak na szrot oddać bez próby reanimacji. Ponieważ przeszukałem już wszystkie złomy w okolicy i nikt nie ma akurat tego sterownika (podobno numer musi się idealnie zgadzać bo nie będzie działać), proszę o waszą pomoc. Próbowałem naprawy z wykorzystaniem elementów innego sterownika mitsubishi który był na złomie (w moim wyjarane były trzy elementy zaznaczone na zdjęciu) ale bez wiedzy o parametrach to takie strzelanie w ciemno a i popsuć można bardziej, więc jeśli ktoś byłby w posiadaniu jakichś schematów tego sterownika, bądź byłby w stanie go naprawić lub pomóc w naprawie - będę wdzięczny. Na razie po tych działaniach stanęło na tym, że nadal brak jest zapłonu (taka była oznaka początkowa) a samodiagnostyka pokazuje uszkodzenie ECU. Niewykluczone, że są jeszcze jakieś uszkodzenia których nie widać, dlatego szukam całego sterownika lub osoby która ma takie auto na części (na zdjęciu ten właśnie samochód oraz zdjęcia z numerami sterownika i układem kostek i pinów).
    Z góry dziękuję za wszelaką pomoc :D
    Mitsubishi Galant 1.8 91r uszkodzony sterownik silnika. Mitsubishi Galant 1.8 91r uszkodzony sterownik silnika. Mitsubishi Galant 1.8 91r uszkodzony sterownik silnika. Mitsubishi Galant 1.8 91r uszkodzony sterownik silnika. Mitsubishi Galant 1.8 91r uszkodzony sterownik silnika.
  • Użytkownik usunął konto  
  • Użytkownik usunął konto  
  • Poziom 11  
    Dziękuję za zainteresowanie. MH6111 to o procesor chodzi zdaje się, widocznych oznak przepalenia nie ma. Na całej płycie jest tylko to jedno miejsce uszkodzone które wizualnie można stwierdzić. Kwestia co tam wlutować żeby działało? Ja z elektroniki mam wiedzę dość ogólną i jak mam schemat to cos tam wywnioskować umiem ale od podłączenia sobie alarmu w samochodzie do naprawy sterownika to spora droga chociaż by z tego względu że jakaś aparatura badawcza jest raczej niezbędna dlatego nie będę udawał tu kozaka:) kondensatorki zakupiłem bo na forum Mitsubishi znalazłem że to właśnie jest przyczyna ale po otwarciu obudowy ukazał się ten kopeć:(
    Jeśli któryś z szanownych kolegów podjął by się naprawy (oczywiście nie za darmo) lub posiada taki sterownik to proszę o kontakt na PW.
  • Poziom 11  
    Znalazłem sterownik na szrocie. Autko chodzi, więc temat zamykam.