Elektroda.pl
Elektroda.pl
X

Search our partners

Find the latest content on electronic components. Datasheets.com
Elektroda.pl
Please add exception to AdBlock for elektroda.pl.
If you watch the ads, you support portal and users.

Dell Latitude D410 i 6 komorowa bateria

zixav 06 Oct 2010 07:23 3789 5
    zixav
    Level 2  
    Chcę wymienić ogniwa, na razie jeszcze nie otwierałem baterii i nie wiem dokładnie jakie kupić. Póki co rozbiłem się o bardziej prozaiczny problem, gdzie w Łodzi można kupić w ogóle ogniwa Li-ion(słyszałem o jakieś giełdzie, jeśli tak to gdzie ona jest), ewentualnie w Płocku, choć jakoś nie wieże, że w Płocku są takie do kupienia.
    Jestem kompletnie zielony w tym, FAQ przeczytałem i kilka postów, jak zdobędę odpowiednie ogniwa zadam w tym poście inne pytania.

Bateria:
    Code:
    http://www.komputronik.pl/index.php/product/65971/Notebooki_i_netbooki/Zasilanie/Whitenergy_bateria_

Dell_Latitude_D410_11_1V_4400mAh_.html?cpsrc=ceneo

Obecnie bateria jest widziana przez komputer, działa 0 sekund, jakieś 20 dni temu działała z kilkadziesiąt minut.
  • Helpful post
    misiozol
    Level 31  
    Kupic mozna na popularnym serwisie aukcyjnym .
    zixav
    Level 2  
    Dodałem dwa zdjęcia, jedno całej otwartej baterii drugie elektroniki i tu mam pytanie w jakiej kolejności wyjąć ogniwa? I czy w tej samej podłączyć nowe?
    Na popularnym serwisie aukcyjnym znalazłem ogniwa dzięki.
    rafal2_3
    Level 12  
    Mam chyba dokładnie tą samą baterie z ta samą elektronika.Czy tam jest bq80201DBT i bq29312 ? Też chcę wymienić ogniwa bo jedna para ma 0V. Ale co z kasowanie chipa myślałeś coś o tym ? Czy przy naciśnięciu testu na baterii migają Ci 3 diody ? Jeśli tak to wydaje mi się że chip jest zablokowany, tak jak u mnie i bez resetu się nie obejdzie, a tu jest problem bo u mnie w 3 bateriach tego typu program