Witam Szanowych Forumowiczów
Mam takie pytanie. Jest sieć - poczta pracuje na Exchange.
Na jednym koncie udostępniam pewien folder.
Na innym koncie otwieram zewnętrzną skrzynkę: Narzędzia->Ustawienia kont->Zmień->Więcej ustawień->Zaawansowane->Otwórz dodatkowe skrzynki. I mam dostęp do udostępnionych folderów.
Problem tkwi w alertach na pulpit - czy da się ustawić, żeby wyskakiwał alert jak nowa wiadomość pojawi się w folderze?
Bo z tego co wiem, to alert jest standardowo dostępny jedynie dla Skrzynki Odbiorczej i jej podfolderów?
Pozdrawiam,
M.
Mam takie pytanie. Jest sieć - poczta pracuje na Exchange.
Na jednym koncie udostępniam pewien folder.
Na innym koncie otwieram zewnętrzną skrzynkę: Narzędzia->Ustawienia kont->Zmień->Więcej ustawień->Zaawansowane->Otwórz dodatkowe skrzynki. I mam dostęp do udostępnionych folderów.
Problem tkwi w alertach na pulpit - czy da się ustawić, żeby wyskakiwał alert jak nowa wiadomość pojawi się w folderze?
Bo z tego co wiem, to alert jest standardowo dostępny jedynie dla Skrzynki Odbiorczej i jej podfolderów?
Pozdrawiam,
M.