Elektroda.pl
Elektroda.pl
X
Proszę, dodaj wyjątek www.elektroda.pl do Adblock.
Dzięki temu, że oglądasz reklamy, wspierasz portal i użytkowników.

Jak podłączyć domofon Urmet?

bugmenot666 06 Paź 2010 11:57 17452 28
  • #1 06 Paź 2010 11:57
    bugmenot666
    Poziom 2  

W tym temacie jestem zupełnie zielony i nie potrafię sobie poradzić.
    Dlatego wykonałem zdjęcie, które zobrazuje mój problem.
    Przewód od domofonu jest dwużyłowy, na zdjęciu jest po prostu nowy kabel pociągnięty przeze mnie z korytarza.
    Zdjęcie:

1 28
  • Pomocny post
    #2 06 Paź 2010 12:46
    Anonymous
    Użytkownik usunął konto  
  • #3 06 Paź 2010 13:33
    bugmenot666
    Poziom 2  

Nowy domofon też, a kabel był przerwany, więc podciągnąłem nowy z korytarza, gdzie został przerwany. Niby domofon dzwoni i głos słychać, ale nie mogę niestety otworzyć drzwi.

Czyli powinienem kupić kolejny domofon tym razem cyfrowy?

1
  • #4 06 Paź 2010 14:27
    Ircys
    Specjalista Domofony

Zrób zdjęcie kasety wywoławczej lub centralki domofonowej lub unifonu u sąsiada (z widocznym podłączeniem przewodu) to może wtedy coś pomożemy. Jak zdrobisz zdjęcia wszystkich tych urządzeń to też się nie pogniewamy :)

Pozdrawiam
    www.alfatech.net.pl

1
  • #5 06 Paź 2010 16:25
    Anonymous
    Użytkownik usunął konto  
  • #6 06 Paź 2010 17:19
    zybex
    Pomocny dla użytkowników

Ten zakupiony przez ciebie unifon Urmet 1131 nadaje się do systemów analogowych 4, 5 lub 6 żyłowych. Wniosek z tego, że zakupiłeś nieodpowiedni unifon.
    Jeżeli już chcesz koniecznie Urmeta, to ten poniżej powinien się nadawać. Jest to model 1132-53P. Dobrze by było, aby jeszcze ktoś to potwierdził, bo sam nie montowałem tego typu unifonów (cyfrowych).

0
  • #7 06 Paź 2010 17:40
    bugmenot666
    Poziom 2