Witam wszystkich specialistow.
Prosze o porade:
Sprinter ma duze cisnienie pod korkiem paliwa.Przy rozruchu wymaga kilkuminutowego krecenia zeby odpalil. Po odpaleniu , po kilkunastu sekundach pomimo deptania w pedal gazu silnik gasnie. Coraz zadziej udaje sie go odpalic tak zeby nie gasl. Jesli nie zgasnie w ciagu kilkunastu sekund silnich wchodzi w tryb normalnej pracy i jezdzi bez roblemow. Zrobilem ostatnio trase kilku tysiecy kilometrow z Anglii do Montenegro i z powrotem. Od jakiegos czasu na wolnych obrotach bardzo dymil na niebiesko , poinformowano mnie ze turbina jest na wykonczeniu i bierze olej - zaopatrzylem sie w trase w zapasowa turbine po kapitalce .W Szwajcarii w drodze powrotnej turbina sie rozsypala (na szczescie mialem nowa w zapasie pod reka) Po wymianie turbiny dymienie nie ustapilo , po przejechaniu kilku kilometrow od wymiany zapalily sie kontrolki EDC i Filtr Paliwa - po ponownym wlaczeniu silnika kontrolki zgasly i do tej pory (4000km) nie zapalily sie ponownie.Reszte trasy samochod zrobil na 80% mocy,ma wysokie cisnienie pod korkiem i czasami nie da sie go odpalic. Na stacji paliwowej nie gasze silnika - zawsze probem z odpaleniem pojawia sie po zatankowaniu (odkecony korek paliwa powoduje spadek cisnienia w zbiorniku). Jesli zgasze na stacji silnik i zatankuje - silnik odpali i zaraz zgasnie - kilka razy odpalalem na zaciag lub po dluzszym odczekaniu. Prosze o fachowa porade gdzie szukac przyczyn?
Filtr paliwa wymieniany regularnie,wtryski regenerowane i kalibrowane w serwisie MB w zeszlym roku.
Pozdrawiam
Prosze o porade:
Sprinter ma duze cisnienie pod korkiem paliwa.Przy rozruchu wymaga kilkuminutowego krecenia zeby odpalil. Po odpaleniu , po kilkunastu sekundach pomimo deptania w pedal gazu silnik gasnie. Coraz zadziej udaje sie go odpalic tak zeby nie gasl. Jesli nie zgasnie w ciagu kilkunastu sekund silnich wchodzi w tryb normalnej pracy i jezdzi bez roblemow. Zrobilem ostatnio trase kilku tysiecy kilometrow z Anglii do Montenegro i z powrotem. Od jakiegos czasu na wolnych obrotach bardzo dymil na niebiesko , poinformowano mnie ze turbina jest na wykonczeniu i bierze olej - zaopatrzylem sie w trase w zapasowa turbine po kapitalce .W Szwajcarii w drodze powrotnej turbina sie rozsypala (na szczescie mialem nowa w zapasie pod reka) Po wymianie turbiny dymienie nie ustapilo , po przejechaniu kilku kilometrow od wymiany zapalily sie kontrolki EDC i Filtr Paliwa - po ponownym wlaczeniu silnika kontrolki zgasly i do tej pory (4000km) nie zapalily sie ponownie.Reszte trasy samochod zrobil na 80% mocy,ma wysokie cisnienie pod korkiem i czasami nie da sie go odpalic. Na stacji paliwowej nie gasze silnika - zawsze probem z odpaleniem pojawia sie po zatankowaniu (odkecony korek paliwa powoduje spadek cisnienia w zbiorniku). Jesli zgasze na stacji silnik i zatankuje - silnik odpali i zaraz zgasnie - kilka razy odpalalem na zaciag lub po dluzszym odczekaniu. Prosze o fachowa porade gdzie szukac przyczyn?
Filtr paliwa wymieniany regularnie,wtryski regenerowane i kalibrowane w serwisie MB w zeszlym roku.
Pozdrawiam