Elektroda.pl
Elektroda.pl
X

Wyszukiwarki naszych partnerów

Wyszukaj w ofercie 200 tys. produktów TME
Europejski lider sprzedaży techniki i elektroniki.
Proszę, dodaj wyjątek elektroda.pl do Adblock.
Dzięki temu, że oglądasz reklamy, wspierasz portal i użytkowników.

hp j4500 problem ze skanowaniem , kopiowaniem

gregorygregory 08 Paź 2010 21:21 3978 8
  • #1 08 Paź 2010 21:21
    gregorygregory
    Poziom 1  

    Witam kupiłem drukarke hp 4500 drukowała kopiowałą skanowała i wymieniłem tusz czarny przy czym przy wymianie postępowałem wg schematów wyświetlających sie na ekranie drukarki. Trzebabyło wyrównać strone lecz po wrzuceniu strony na skaner wyświetlił sie napis że wyrównanie nie powiodło sie i tak było kilka razy.
    Co mam teraz robić. Wyświetla mi sie komunikat na drukarce błąd skanera. nie można skanować kopiować ani wysyłać faksów naciśnij ok
    naciskam ok
    i następnie pisze usuń papier z podajnika lub szyby i naciśnij ok. wykonuje polecenie naciskam ok
    i nic póxniej sie nie wyświetla. żadna dalsza instrukcja. I gdy coś wcisnę wciąż pojawia sie komunikat błąd skanera nie można skanowac kopiować.......
    bardzo proszę o pomoc. Zainstalowany tusz jest orginalny hp xl 901

  • #2 08 Lip 2011 11:50
    melonmicz
    Poziom 8  

    Witam mam ten sam problem jak wymieniłem czasny tusz drukarka przestała funkcjonować. I wpisze nie można skanować kopiować i wysyłać faksów. Robiłem wszystko według instrukcji wymiany tuszu i lipa.
    Proszę o radę z góry dziękuję.

  • #3 08 Lip 2011 12:05
    endriuf
    Spec od drukarek

    A kolorowy kartridż drukuje?

  • #4 08 Lip 2011 12:27
    melonmicz
    Poziom 8  

    Tak drukarka drukuje jak ją wymuszę. Brak skanowania i kopiowania.

  • #5 09 Lip 2011 21:12
    melonmicz
    Poziom 8  

    Właśnie kolorowy nie drukuje tylko czarny. Kartridż kolorowy nie był wymieniany tylko czarny (zamiennik). Zrobiłem deinstalację i zainstalowałem od nowa dalej ten sam problem.

  • #6 10 Lip 2011 22:15
    endriuf
    Spec od drukarek

    Z tego co się orientuje to do prawidłowej kalibracji potrzebny jest drukujący kolorowy kartridż.

  • #7 11 Lip 2011 21:45
    melonmicz
    Poziom 8  

    Czyli rozumiem że muszę kupić i kolorowy nowy kartridż.
    Ale w większości czarny się zużywa szybciej i za każdym razem będę musiał wymieniać oba kartridże?

  • #8 12 Lip 2011 10:56
    Stan-S11
    Poziom 31  

    Zawsze wymienia sie tylko ten wklad drukujacy ktory niedomaga - uszkodzony lub brak atramentu.

  • #9 13 Lip 2011 20:13
    melonmicz
    Poziom 8  

    Też i tak zawsze robiłem w starszych urządzeniach HP wymieniałem tylko kartridż który był pusty.

TME logo Szukaj w ofercie
Zamknij 
Wyszukaj w ofercie 200 tys. produktów TME
TME Logo