Elektroda.pl
Elektroda.pl
X

Search our partners

Find the latest content on electronic components. Datasheets.com
Elektroda.pl
Please add exception to AdBlock for elektroda.pl.
If you watch the ads, you support portal and users.

Ford focus czujnik zderzeniowy

09 Oct 2010 17:23 17429 15
  • Level 13  
    Witam!
    Jak sam temat wskazuje problem polega na tym by usunąć błąd poduszek(kontrolka na pulpicie).
    Jestem zielony w temacie forda więc proszę o pomoc!
    Auto jest po wypadku, miało wystrzeloną poduszkę kierowcy.
    Pytanie.. czy trzeba wymienić wszystko tzn napinacze sterowniki i poduszkę??czy wystaczy wymienić sterownik by usunąć błąd i aby pozostałe poduszki były sprawne??
    podłacze pod temat jeszcze zapytanie czy czujnik zderzeniowy to ten który jest na obrazku??ponieważ ze starego zostały tylko szczątki:/
    Ford focus czujnik zderzeniowy[/img]
    [30.03.2021, darmowy webinar] Nowoczesna diagnostyka maszyn, monitorowanie i przewidywanie awarii. Zarejestruj się
  • Helpful post
    Level 33  
    trzeba wymienic uszkodzone elementy , a zdjecie przedstawia czujnik inercyjny pompy paliwa a nie przedni czujnik zderzeniowy o który ci chodziFord focus czujnik zderzeniowy
  • User under supervision
    Koszt ok 700-1000zł jak się dobrze zakręcisz.
    Kup sterownik byle nie od anglika.
  • Level 13  
    Wielkie dzięki kolego! pomogłeś, bo nie wiedziałem czy to jest ten czujnik:)
    więc tera kwestia znalezienia miejsca jego mocowania, i przed założeniem pironapinaczy i poduszki kierowcy chciałbym sprawdzić czy z całą resztą wszystko ok, pytanie...czy jest możliwość usunięcia błędu i sprawdzeniu czy wszystko działa czy wpierw muszę założyć pironapinacze, czy też pironapinacze i poduszkę??
    Co do wypowiedzi kolegi o kosztach... 700-1000zł
    jak dobrze pójdzie to uda mi się to wszystko złożyć w granicy 300-400zł:)
  • User under supervision
    UHU miesiąc temu robiłem go .
    UHu 300zł. UHU. MOże jak masz wszystko swoje.
  • Level 13