Elektroda.pl
Elektroda.pl
X
Proszę, dodaj wyjątek dla www.elektroda.pl do Adblock.
Dzięki temu, że oglądasz reklamy, wspierasz portal i użytkowników.

SpeedTouch ST 716v5 VOIP - brak połączeń spoza VOIP

09 Paź 2010 22:15 3087 9
  • Poziom 9  
    Witam!
    Zakupiłem router ST 716v5 soft 6.2.29.2 i mam problem z telefonią VOIP na neofonie TP. Działają poprawnie dwa numery na jednym koncie, tylko jest problem z połączeniami przychodzącymi z poza sieci VOIP, tzn: jeżeli przychodzi rozmowa z telefonu stacjonarnego lub komórki, to odbieramy połączenie i w słuchawce zamiast rozmówcy słyszymy sygnał przerywany, a dzoniący słyszy jak byśmy się rozłączyli po odebraniu rozmowy.
    Po wnikliwej analizie z działem technicznym ustalono wstępnie, że za to odpowaiada :a=SilenceSupp:off ".
    Jak wyłączyć tą funkcję w routerze, lub zmienić ten parametr, żeby nie rozwalał połączenia??
  • Poziom 2  
    Mam identyczny problem i nigdzie nie mogę znaleźć informacji jak go rozwiązać. Dzwonić mogę bez problemu, natomiast do mnie nie można się dodzwonić. Wie ktoś może jak zrobić żeby zaczęło działać?
  • Poziom 31  
    Wecej szczegolow. Szklana kula sie zgubila.
    Modemy, bramki, ustawienia.....co zrobione, jak ustawione...
  • Poziom 2  
    Mam neostradę+neofon i zamieniłem Liveboxa na router Speedtouch 716 z wbudowaną bramką voip. Bramka została skonfigurowana i wydawało się, że wszystko działa poprawnie ale okazało się, że działają tylko połączenia wychodzące natomiast, gdy ktoś dzwoni do mnie to po odebraniu słychać przerywany sygnał i nie można nawiązać połączenia.

    Ustawienia bramki wyglądają tak:

    SIP URI: 48xxx
    Username: 48xxx(malpa)neofon.tp.pl
    Password: xxxxxxxx
    Confirm Password: xxxxxxxx
    Displayname:
    Abbreviated number:
    Port: All

    Registrar: neofon.tp.pl
    Registrar Port: 5060
    Proxy: neofon.tp.pl
    Proxy Port: 5060
    Expire Time: 3600
  • Poziom 31  
    A jak kabelki? Dlugosc/jakosc? Filtry do telefonu?


    EDYCJA:
    A sory, masz neofon, wiec zadnych kabli do telefonu....

    A jaki kabelek DSL?

    EDYCJA2
    A jaki telefon podlaczony do tego?
  • Poziom 2  
    Kabel taki jaki był przy routerze. Telefon bezprzewodowy Gigaset C610, kupiłem parę dni temu. Dodam jeszcze, że jak podłączam telefon przez Liveboxa to wszystko działa bez problemu, więc wychodzi na to, że problem tkwi gdzieś w ustawieniach Speedtoucha tylko, że tam nie ma za wiele opcji do zmiany.
  • Poziom 31  
    Za kazdym razem nowe wiadomosci, a jak ten bezprzewodowy jest polaczony do SpeedToucha, jego stacja bazowa kabelkiem?

    A sluchawka w bazie jest zameldowana?

    To znaczy na liveboxie dziala, na Speedtouch nie? Polaczenie jak opisalem powyzej?

    Czasem bywaja problemy pomiedzy bramka a aparatem telefonicznym (niektore typy bramek nie lubia niektorych telefonow).
  • Poziom 2  
    Stacja bazowa jest podłączona przewodem do SpeedToucha, bezpośrednio do portu Phone bez żadnych mikrofiltrów, słuchawka zameldowana. W przypadku Liveboxa podłączenie takie samo. I na LB działa w obie strony a na ST działają tylko połączenia wychodzące a przychodzące już nie.
  • Poziom 8  
    Witam

    Dopisze się do tego tematu, bo mam problem z uruchomieniem VoIP na tym routerze.
    Lan, WiFi działają ok, tylko VoIP nie - podłączenia "kablekowe" są ok, po podniesieniu słuchawki telefonu mam komunikat "twoja linia zosała pomyślnie skonfigurowana do usługi" - coś w tym stylu.
    Dodatkowo : zainstalowałem sobie neofon na komputerze, na podanych danych do logowania, udało mi się zalogować i wykonywać i odbierać połączenia, więc jeśli chodzi o ta kwestię ( dane do logowania ) są poprawne.
    Nie mam pojęcia za diabłą ;) jakie dane powpisywać w pola do konfiguracji tego sprzętu. Próbowałem chyba już wszystkich ustawień, nie mogę uzyskać statusu "zalogowany" na sprzęcie.
    Może mi ktoś poradzić, jakie tam powpisywać wartości, a abrdziej w jakiej postaci, np SIP URI, jaką ma postać ?

    Help ;)

    z góry, dziękuję, pozdrawiam, Michał
  • Poziom 9  
    Postanowiłem zamknąć ten temat, gdyż nie ma dla routera ST 716 oprogramowania, które poprawnie współpracuje z kodekami usługi z TP.
    Mówiąc krótko: jeżeli nawet podłączysz telefon VOIP typu Simens C470IP lub inny od portu routera ST 716 to i tak po odebraniu połączenia zostanie ono zakończone (zerwane). Nie pomogły podmiany plików konfiguracyjnych. Nie pomogły ręcznie dopisywane kodeki przez TELNET. Jedyny sposób to zmiana operatora we fleszu, ale nie wiem czy ktoś ma do tego routera hasła systemowe. Wystarczy podmienić inny router i wszystko śmiga jak trzeba.