Elektroda.pl
Elektroda.pl
X
Please add exception to AdBlock for elektroda.pl.
If you watch the ads, you support portal and users.

Dekoder Cyfrowy Polsat CP2, brak sygnału

dbluepl 10 Oct 2010 00:35 11593 13
  • #1
    dbluepl
    Level 11  
    Dekoder przestał widzieć satelitę, brak sygnału, ani kawałka procenta siły sygnału. Dekoder przy włączeniu wyświetla tryb instalacji, po zatwierdzeniu przeszukania kanałów po kilku sekundach wyświetla wynik wyszukiwania: zero kanałów. Miał ktoś podobną usterkę z dekoderem CP2?
    Instalacja anteny jest dobra bo przy podłaczeniu innych dekoderów sygnał jest na średnio 90%. Zasilanie na konwerter jest. Zasilacz jest dobry.
    :?: Co może być nie tak? Głowica do wymiany? Co sprawdzić? Proszę o pomoc.
  • #2
    irek19
    Level 33  
    Sprawdż parametry transpondera, oraz wersję oprogramowania.
  • Helpful post
    #3
    Konradoa
    Level 12  
    Spróbuj włączyć dekoder bez podłączonej anteny. Czasem zawiesza się i prosi o aktualizację nie pobierając przy tym żadnego softu i gdy się go podłączy bez sygnału antenowego to zaczyna działać. Może jest to coś tego pokroju.
  • #4
    dbluepl
    Level 11  
    Nie jest to mój dekoder i okazuje się że był on zakupiony pół roku temu i dopiero teraz podłączony pierwszy raz więc pewnie wcześniej karta nawet nie była aktywna. Oprogramowanie jest pewnie stare.
    Wersja oprogramowania: 8.2038 b2
    Oprogramowanie NagraVision: CAK6_D3 1.3.4.B2.1 1.0.3
    - prosze o sprawdzenie posiadaczy CP2, jakie mają oprogramowanie.

    Dekoder przy automatycznym wyszukiwaniu kanałów, znajduje ich ponad 1600, więc jakiś tam sygnał czuje (fta i kodowane), jednak przy wyszukiwaniu kanałów polsatu - cisza. Dekoder ma na stałe wpisane parametry (w opcji poszukiwania ręcznego) Kanału dla abonentów: 12284/27500/V FEC 3/4 - jednak go nie odnajduje, więc nie może pobrać nowego softu i aktywować karty (tak myślę).
    Sprzęt jest raczej dobry.
    Dziekuję za porady.
  • #6
    dbluepl
    Level 11  
    atlantel wrote:
    A jest umowa z Polsatem?

    Tak, umowa jest.
    Dekoder będzie wysłany do CP bo fachowcy z infolini też rozkładają ręce.
  • Helpful post
    #7
    netTv
    Level 27  
    Jeśli jest umowa, to dekoder wymieniasz w najbliższym APS na z zaktualizowanym oprogramowaniem.Aktualna wersja softu to 11.2132.
  • Helpful post
    #8
    irek19
    Level 33  
    W APS dostaniesz na czas naprawy twojego dekodera zastępczy.
  • Helpful post
    #9
    netTv
    Level 27  
    W przypadku dekodera CPT na gwarancji od ręki otrzymuje się nowy dekoder.
  • #10
    dbluepl
    Level 11  
    netTv wrote:
    W przypadku dekodera CPT na gwarancji od ręki otrzymuje się nowy dekoder.

    A w przypadku braku gwarancji, Polsat proponuje nowy dekoder i nowa umowa na ileś tam miesięcy. Nie ma możliwości urochomienia karty w innym dekoderze, nawet jeżeli cały czas karta jest opłacona.
    A co jeżeli kupię inny dekoder na własność od Polsatu, czy mogą mi przypisać tą kartę do nowego dekodera?

    Regulamin p. 8.1, 10.9, 14, 16. [TS]
  • #11
    irek19
    Level 33  
    To napisz chociaż jaka wersja oprogramowania jest w twoim dekoderze.
  • #12
    netTv
    Level 27  
    dbluepl wrote:
    netTv wrote:
    W przypadku dekodera CPT na gwarancji od ręki otrzymuje się nowy dekoder.

    A w przypadku braku gwarancji, Polsat proponuje nowy dekoder i nowy cyrograf na ileś tam miesięcy. Nie ma możliwości urochomienia karty w innym dekoderze, nawet jeżeli cały czas karta jest opłacona.
    A co jeżeli kupię inny dekoder na własność od Polsatu, czy mogą mi przypisać tą kartę do nowego dekodera?

    Dekoder kupiony razem z umową pół roku temu jest na 100% na gwarancji.
    Idź i wymień w najbliższym APS na sprawny innej drogi nie ma.
  • #13
    irek19
    Level 33  
    Kolega netTv dobrze radzi i tego się trzymaj.
  • #14
    dbluepl
    Level 11  
    Dziękuję kolegom za pomoc. Dekoder wymieniam w punkcie serwisowym polsatu. Temat zamknięty.