Elektroda.pl
Elektroda.pl
X
Proszę, dodaj wyjątek dla www.elektroda.pl do Adblock.
Dzięki temu, że oglądasz reklamy, wspierasz portal i użytkowników.

Matiz,3 gary,dymi na biało-niebiesko,klęby dymu

10 Paź 2010 19:22 12213 16
  • Użytkownik usunął konto  
  • VIP Zasłużony dla elektroda
    A uszczelniacze dobre kupiłeś - zamontowałeś?
  • Użytkownik usunął konto  
  • Pomocny post
    VIP Zasłużony dla elektroda
    Ha, a ja się posprzątałem w Clio 3 1.2 16v, szlifierz zapakował jakieś gumki po 500km sucha miarka oleju.... Po zdjęciu głowicy wszystko wyglądało tak jak Ty piszesz, szlifierz zarzekał się że to nie możliwe aby uszczelniacze były złe, że to na pewno pierścienie. Dowiedziałem się od znajomych że mieli taką sytuacje, zapakowali oryginalne gumki i było ok, zrobiłem tak i ja i do dziś grama oleju nie ubywa
  • Użytkownik usunął konto  
  • VIP Zasłużony dla elektroda
    Nie widziłem Twojej głowicy na oczy, ale jeśli możesz to wsadź te zawory w gumki (w głowice), i zalej od góry olejem, i zobaczysz czy olej jutro rano jeszcze będzie :D
  • Pomocny post
    Moderator Samochody
    jorge83 napisał:
    Pamiętasz stare gruźliki citroena 1.9d czy maluch?Tam wcale nie było uszczlniaczy. :D
    Ale nie zwróciłeś uwagi na to że całe złącze prowadnica/zawór trochę inaczej wyglądało. Dodatkowo prawdopodobnie było to wszystko ciaśniej pasowane.
    A co do głównego wątku - tłoki do wierzchu, silniki Daewoo trwałością raczej nie grzeszyły.
  • Użytkownik usunął konto  
  • Pomocny post
    Poziom 30  
    prawdopodobnie problem w pierścieniach.Po remoncie głowicy zaczął ssać olej pierścieniami.
  • Użytkownik usunął konto  
  • Użytkownik usunął konto  
  • Poziom 39  
    jestem podobnego zdania ale można by zobaczyć jak wyglądają olejowe pierścienie - czy nie mają wytartych krawędzi a jeśli są dzielone (nie wiem jakie tam są) to czy środkowa część pierścienia nie ociera się o cylinder
  • Użytkownik usunął konto  
  • Użytkownik usunął konto  
  • Poziom 30  
    Szesnastki opla olej uwielbiają.Ja robiłem takiego niedawno co w czasie jazdy tak dymił że nie było nic widać w lusterkach.Problem był taki że auto na gazie,takie luzy na prowadnicach zaworów wydechowych że wypychało olej do kolektora wydechowego i tam zamieniał się w dym.Swiece po wykręceniu były białe więc pierścienie odpadają.