Witam,
jeśli nie trafiłem z pytaniem to od razu przepraszam.
Mam taki problem od 3 lat użytkuje starego Zetora K25, obrabia nim z prac ciężkich 4h pola, i ewentualnie do transportu (z przyczepa).
Przy ostatnich pracach w polu, urwała się na wale przeciwwaga, i zrobiła dwie dziury w silniku z lewej i prawej (wyrwało wlew oleju i z drugiej strony okolice pompy wtryskowej).
Teraz zastanawiam się co zrobić, czy szukać, bloku silnika i robić przekładkę części czy szukać silnika całego i przełożyć cały (tylko problem taki że mało dostępne są takie części do Zetora k25),
czy włożyć jakiś inny silnik, np. z ursusa c-330 bo takie widziałem (a dostępność części jest większa niż w przypadku Zetora k25).
Czy ktoś z was robiła takie rzeczy i czy nie będzie problemów z przekładką (gdzie można ewentualnie jakiś informacji zaczerpnąć) ??
Dziękuje za pomoc i porady.
Pozdrawiam
Stefan
jeśli nie trafiłem z pytaniem to od razu przepraszam.
Mam taki problem od 3 lat użytkuje starego Zetora K25, obrabia nim z prac ciężkich 4h pola, i ewentualnie do transportu (z przyczepa).
Przy ostatnich pracach w polu, urwała się na wale przeciwwaga, i zrobiła dwie dziury w silniku z lewej i prawej (wyrwało wlew oleju i z drugiej strony okolice pompy wtryskowej).
Teraz zastanawiam się co zrobić, czy szukać, bloku silnika i robić przekładkę części czy szukać silnika całego i przełożyć cały (tylko problem taki że mało dostępne są takie części do Zetora k25),
czy włożyć jakiś inny silnik, np. z ursusa c-330 bo takie widziałem (a dostępność części jest większa niż w przypadku Zetora k25).
Czy ktoś z was robiła takie rzeczy i czy nie będzie problemów z przekładką (gdzie można ewentualnie jakiś informacji zaczerpnąć) ??
Dziękuje za pomoc i porady.
Pozdrawiam
Stefan