Elektroda.pl
Elektroda.pl
X

Search our partners

Find the latest content on electronic components. Datasheets.com
Please add exception to AdBlock for elektroda.pl.
If you watch the ads, you support portal and users.

Problem z wysyłaniem poczty - Outlook Express 6

Maciej_30 16 Oct 2010 22:19 16048 41
  • #33
    Mexit
    Level 25  
    DriverMSG wrote:
    Pozostaje pisać do pomocy technicznej Onet.

    Ewentualnie sprawdzić innym programem pocztowym, najlepiej na innym komputerze albo wirtualnej maszynie. Możliwe, że po stronie dostawcy usług pocztowych coś "nie gra" na danym koncie
  • #34
    Meloniges
    Level 11  
    Witam.
    Niestety w przypadku poczty na onecie port 587 nie działa, musi być port 25.
  • #36
    Meloniges
    Level 11  
    Testowałem na własnej skórze. Przy łączeniu przez iPlusa, czy nawet neostradę.
    Przy porcie 587 nie wysyła wiadomości, a przy porcie 25 tak. Może coś innego wchodzi w grę? Te same połączenia, ten sam outlook, ale poczta wp i port 587 jest ok.
  • #37
    micgz
    Level 10  
    Ja nie mam łącza TP. Wszystko grało na porcie 25...do przed wczoraj...
  • #39
    Meloniges
    Level 11  
    Dziś sprawdzałem na łączu tp i obijętne jest jaki port wpiszę (587 czy 25) - poczta jest wysyłana. Pamiętam, że w tym samym dniu co micgz też miałem problem z wysłaniem, ale pomogło wpisanie w nazwę użytkownika całego adresu e-mail mimo, że wchodząc na skrzynkę przez stronę www wystarczy tylko to co przed małpą.
  • #40
    micgz
    Level 10  
    Poczta ruszyła! Usunąłem konto i dodałem nowe i to wszystko. Port pozostał 25. Dzięki wszystkim za podpowiedzi.
  • #41
    as000
    Level 11  
    Ja miałam z kolei problem z ciąglym okienkiem o podanie hasła podczas gdy outlook był włączony. Nie dało się nic zrobić na komputerze z powodu tego ciągłego okienka.
    Wszystkie konfiguracje w opcjach konta typu: zapamietaj haslo i wasze rade tez przetestowałam. Ale w koncu pomoglo mi usuniecie konta z outlooka i ponowne zalozenie go od nowa.
  • #42
    Maciej_30
    Level 17  
    Problem już rozwiązany. W oknie logowania w pozycji "użytkownik" trzeba wpisać cały adres e-mail, a nie jak do tej pory tylko to co przed małpą.