Elektroda.pl
Elektroda.pl
X
Proszę, dodaj wyjątek www.elektroda.pl do Adblock.
Dzięki temu, że oglądasz reklamy, wspierasz portal i użytkowników.

Problem z wysyłaniem poczty - Outlook Express 6

Maciej_30 16 Paź 2010 22:19 15544 41
  • #32 16 Paź 2010 22:22
    DriverMSG
    Admin grupy komputery

    Pozostaje pisać do pomocy technicznej Onet.

  • #33 16 Paź 2010 22:32
    Mexit
    Poziom 25  

    DriverMSG napisał:
    Pozostaje pisać do pomocy technicznej Onet.

    Ewentualnie sprawdzić innym programem pocztowym, najlepiej na innym komputerze albo wirtualnej maszynie. Możliwe, że po stronie dostawcy usług pocztowych coś "nie gra" na danym koncie

  • #34 16 Paź 2010 23:02
    Meloniges
    Poziom 11  

    Witam.
    Niestety w przypadku poczty na onecie port 587 nie działa, musi być port 25.

  • #36 16 Paź 2010 23:23
    Meloniges
    Poziom 11  

    Testowałem na własnej skórze. Przy łączeniu przez iPlusa, czy nawet neostradę.
    Przy porcie 587 nie wysyła wiadomości, a przy porcie 25 tak. Może coś innego wchodzi w grę? Te same połączenia, ten sam outlook, ale poczta wp i port 587 jest ok.

  • #37 17 Paź 2010 00:30
    micgz
    Poziom 9  

    Ja nie mam łącza TP. Wszystko grało na porcie 25...do przed wczoraj...

  • #39 17 Paź 2010 11:55
    Meloniges
    Poziom 11  

    Dziś sprawdzałem na łączu tp i obijętne jest jaki port wpiszę (587 czy 25) - poczta jest wysyłana. Pamiętam, że w tym samym dniu co micgz też miałem problem z wysłaniem, ale pomogło wpisanie w nazwę użytkownika całego adresu e-mail mimo, że wchodząc na skrzynkę przez stronę www wystarczy tylko to co przed małpą.

  • #40 17 Paź 2010 20:49
    micgz
    Poziom 9  

    Poczta ruszyła! Usunąłem konto i dodałem nowe i to wszystko. Port pozostał 25. Dzięki wszystkim za podpowiedzi.

  • #41 11 Sty 2011 09:35
    as000
    Poziom 11  

    Ja miałam z kolei problem z ciąglym okienkiem o podanie hasła podczas gdy outlook był włączony. Nie dało się nic zrobić na komputerze z powodu tego ciągłego okienka.
    Wszystkie konfiguracje w opcjach konta typu: zapamietaj haslo i wasze rade tez przetestowałam. Ale w koncu pomoglo mi usuniecie konta z outlooka i ponowne zalozenie go od nowa.

  • #42 11 Sty 2011 21:53
    Maciej_30
    Poziom 17  

    Problem już rozwiązany. W oknie logowania w pozycji "użytkownik" trzeba wpisać cały adres e-mail, a nie jak do tej pory tylko to co przed małpą.