Elektroda.pl
Elektroda.pl
X
Proszę, dodaj wyjątek dla www.elektroda.pl do Adblock.
Dzięki temu, że oglądasz reklamy, wspierasz portal i użytkowników.

Aprilia Sr 50/70 . Strzela z tłumika i brak reakcji na gaz .

14 Paź 2010 19:33 8695 9
  • Poziom 9  
    Witam . Jestem początkującym na tym forum i proszę o wyrozumiałość :). Mam problem ze skuterem aprilia sr 50, gaźnik. Wymieniłem cylinder na metrakit hand made 70ccm i mam poważny problem. Skuter odpala normalnie, ale nie chce wejść na obroty. Nie reaguje w ogóle na gaz, na regulacje gaźnika też. Dodaję gazu na full, to strzela co 1 sekundę z tłumika. Odpuszczę, już nie strzela. Cylinder ma optymalna temperaturę, ale za to tłumik jest strasznie gorący. Spaliny wylatujące aż parzą. CO może myć przyczyną tego? Zapłon, moduł do wymiany?
    Bardzo was proszę o pomoc :( Męczę się z tym skuterem już od stycznia i mam dość:( Bardzo proszę o pomoc :( Dziękuję serdecznie .

Film.

http://www.youtube.com/watch?v=BCfqekKZ9mo
  • Poziom 42  
    Czy sprawdziłeś ustawienie zapłonu. Strzelanie z tłumika wskazuje na opóźniony zapłon (może klin ścięty) lub zbyt bogatą mieszankę lub zatkany tłumik. Czy coś więcej robiłeś poza zmianą cylindra? Czy tłumik jest dopasowany do wersji 70ccm? Spróbuj bez niego czy wejdzie na obroty. Uważaj! Hałas!
  • Poziom 9  
    Zapłonu nie da się ustawić bo jest na stałe . Zmieniałem wał na pełny . nowe łożyska i uszczelniacze . i gaźnik 17.5 del . Odpalałem bez tłumika i jest to samo . Nie może wkręcić sie na obroty .

Dodano po 1 [minuty]:

jack63 napisał:
    Czy sprawdziłeś ustawienie zapłonu. Strzelanie z tłumika wskazuje na opóźniony zapłon (może klin ścięty) lub zbyt bogatą mieszankę lub zatkany tłumik. Czy coś więcej robiłeś poza zmianą cylindra? Czy tłumik jest dopasowany do wersji 70ccm? Spróbuj bez niego czy wejdzie na obroty. Uważaj! Hałas!