Witam
Jestem posiadaczem audi 80 z silnikiem Passata b5 1.8 20V. Po wielu zmaganiach jeżdżę już po ulicach jednak mam problem z diagnoza auta.
Podłączenie lini K (kolor zielono czarny) do standardowego gniazda diagnozy nie daje rezultatu. Stary silnik posiadał dwa przewody od komputera (silnik 2.0 16V ACE) które łączyły się z kostką do diagnozy (biała w skrzynce bezpieczników)
W schemacie nowej wiązki posiadam kabel do komputera pokładowego. Moje pytanie brzmi czy ten drugi kabel do diagnozy to właśnie ten od komputera pokładowego??
Chciałbym zdiagnozować swoje autko żeby zobaczyć czy wszystko ok. dodatkowo dodam, że nie mogę się połączyć z ABS chociaż wcześniej dało rade. czy do ABS też potrzebne są dwa kable.
Jestem posiadaczem audi 80 z silnikiem Passata b5 1.8 20V. Po wielu zmaganiach jeżdżę już po ulicach jednak mam problem z diagnoza auta.
Podłączenie lini K (kolor zielono czarny) do standardowego gniazda diagnozy nie daje rezultatu. Stary silnik posiadał dwa przewody od komputera (silnik 2.0 16V ACE) które łączyły się z kostką do diagnozy (biała w skrzynce bezpieczników)
W schemacie nowej wiązki posiadam kabel do komputera pokładowego. Moje pytanie brzmi czy ten drugi kabel do diagnozy to właśnie ten od komputera pokładowego??
Chciałbym zdiagnozować swoje autko żeby zobaczyć czy wszystko ok. dodatkowo dodam, że nie mogę się połączyć z ABS chociaż wcześniej dało rade. czy do ABS też potrzebne są dwa kable.