Zakładam temat aby zweryfikować mechanika.
Jakiś czas temu nie odpaliła mi rano VECTRA ( X20DTH ) - bez jakichkolwiek wcześniejszych objawów zapowiadających awarię. Zaciągnąłem do mechanika, który stwierdził, że trzeba regenerować pompę wtryskową. Ściągnął podobno do siebie jakiegoś speca od pomp, który stwierdził, że to nie tylko sterownik i trzeba regenerować całość. Dzisiaj okazało się, że mój samochód został zaholowany (bez mojej wiedzy) właśnie do tego speca od pomp i tam będzie przeprowadzona naprawa.
W rozmowach z jednym i drugim mechanikiem dowiedziałem się, że podobno przyczyną awarii było zaciągnięcie przez pompę oleju z silnika przez uszczelniacze wtryskiwaczy co skutkowało uszkodzeniem mechanicznym pompy oraz jej sterownika. Ta usługa ma kosztować około 2200zł ( inna pompa w dobrym stanie za około 1500zł, uszczelniacze wtrysków około 200zł i robicizna około 500zł ).
Proszę o opinie w tej sprawie.
Jakiś czas temu nie odpaliła mi rano VECTRA ( X20DTH ) - bez jakichkolwiek wcześniejszych objawów zapowiadających awarię. Zaciągnąłem do mechanika, który stwierdził, że trzeba regenerować pompę wtryskową. Ściągnął podobno do siebie jakiegoś speca od pomp, który stwierdził, że to nie tylko sterownik i trzeba regenerować całość. Dzisiaj okazało się, że mój samochód został zaholowany (bez mojej wiedzy) właśnie do tego speca od pomp i tam będzie przeprowadzona naprawa.
W rozmowach z jednym i drugim mechanikiem dowiedziałem się, że podobno przyczyną awarii było zaciągnięcie przez pompę oleju z silnika przez uszczelniacze wtryskiwaczy co skutkowało uszkodzeniem mechanicznym pompy oraz jej sterownika. Ta usługa ma kosztować około 2200zł ( inna pompa w dobrym stanie za około 1500zł, uszczelniacze wtrysków około 200zł i robicizna około 500zł ).
Proszę o opinie w tej sprawie.