Elektroda.pl
Elektroda.pl
X
Proszę, dodaj wyjątek dla www.elektroda.pl do Adblock.
Dzięki temu, że oglądasz reklamy, wspierasz portal i użytkowników.

Wymiana uszczelki pod głowicą octavia 1 ,6 mpi

14 Paź 2010 21:16 7178 6
  • Poziom 9  
    Mam takie pytanie odnośnie takiej wymiany jaka jest kolejnoś dokręcania śrób głowicy i jakim momentem je dokręcić.Objawy były takie że auto troche dymiło ale dziwne bo tylko na wolnych obrotach i pod korkiem oleju jest taka jasna mazia ale nie powiem bo po zdjęciu głowicy niewidać żadnych uszkodzen
  • Poziom 30  
    A dałeś ją do sprawdzenia kolego? Pozdrawiam!
    A jaki masz symbol silnika?
  • Poziom 31  
    z uszczelką dostajesz instrukcję montażu tj. kolejność i momenty dokręcania, chyba że kupiłeś uszczelkę f-my - coś tam coś tam.
    uszcęlkę dokręcasz: w 75Km- 40nm,60nm,90stop,90stop
    w 100km 40nm,90stop,90stop. w obu przypadkach "na krzyż".
    a tak poza tym to zrobiłeś co poprzednik pisał?
  • Poziom 9  
    Mam jeszcze jedno pytanie odnosnie tego tematu bo nie wiem na ktory znak ustawic wal bo chcialem spiac rozrzad a na wale sa dwa znaki roznica jest jakies 4 zeby miedzy jednym a drugim ustawialem na jeden auto chodzilo rowno ale co jest dziwne na drugim chodzi tak samo niema zadnej ruznicy w pracy silnika .Jest jeszcze jedna sprawa przed wymian uszczelki auto nie mialo mocy przy wymianie zauwazylem ze katalizator sie wykruszyl i zatykal rure wycielem go ale powiem szczeze ze zostala go polowa teraz auto chodzi owiele lepiej ale jeszcze jest takie zmulone i teraz nie wiem czy problem jest z rozrzadem czy musze wyjac tlumik i go wyczyscic
  • Poziom 24  
    Kolego możesz mieć zapchany wydech, resztki kata dostały sie do tłumnika a ta mazia pod korkiem może była spowodowana niedogrzaniem silnika.
  • Moderator Samochody
    Adam0905 napisał:
    [...] bo po zdjęciu głowicy niewidać żadnych uszkodzen

    I kilkaset złotych w plecy - bo nie pojadę do warsztatu i nie dam złodziejowatym mechanikom zarobić.
    Pierwsza rzecz - auto przydymiało w jakim kolorze? Bo przy obniżonej temperaturze to jasny obłok z tyłu jest normalny, tak samo jak tzw. "majonez" pod korkiem wlewu oleju. Jeśli olej nie był jasną emulsją, nie ubywało płynu, to po co było się brać za tą robotę, skoro auto było sprawne? A co do rozrządu - podaj oznaczenie silnika.
  • Poziom 9  
    Chodzi o to że płyn trochę ubywał bo jak mi go znajoma przyprowadziła ten samochód to w zbiorniczku już mało co zostało auto dymiło na biało a kod silnika to AKL teraz nie dymi ale jest taki przymulony