Elektroda.pl
Elektroda.pl
X

Wyszukiwarki naszych partnerów

Wyszukaj w ofercie 200 tys. produktów TME
Europejski lider sprzedaży techniki i elektroniki.
Proszę, dodaj wyjątek elektroda.pl do Adblock.
Dzięki temu, że oglądasz reklamy, wspierasz portal i użytkowników.

volvo v 40 - instalacja gazowa Vialle - problemy

misiek141 15 Paź 2010 22:20 7098 16
  • #1 15 Paź 2010 22:20
    misiek141
    Poziom 8  

    SĄ PROBLEMY Z GAZEM , NA BENZYNIE JEST ok. MAM INSTALACJĘ HOLENDERSKĄ VIALLE. ROK PRODUKCJI AUTA - 1997
    Niestety objawy nie zniknęły i jeżdżę bezproblemowo tylko na benzynie. TUTAJ JEST WSZYSTKO CACY, natomiast jak przerzucę na gaz to silnik zaczyna drgać i chodzi nierówno.
    Na gazie auto źle pracowało , silnik drgał szczególnie przy przyśpieszeniu , na benzynie wszystko było OK.
    Zdiagnozowano , że uszkodzony jest emulator gazowy , który wymieniono.
    Niestety objawy nie zniknęły.
    Po sprawdzeniu mechanik - gazownik poradził mi , abym wymienił świece i przewody wysokiego napięcia, bo są w kiepskim stanie, jeżeli to nie pomoże , sugerował , że prawdopodobnie przyczyną mogą być wtryskiwacze gazowe. Cena takiego jednego nowego wtryskiwacza to ok. 600 zł , a jest ich cztery. Tak stwierdził.
    SERWIS U KTÓREGO BYŁEM - TO WARSZAWA UL. LAUROWA 10 JEST TO JEDYNY SERWIS W WARSZAWIE , KTÓRY NAPRAWIA TE INSTALACJE.
    Dwa dni później wymieniłem komplet świec i przewody wysokiego napięcia , ale niestety nic to nie pomogło.

    Na internecie znalazłem sprzedawcę , który oferuje sprzedaż używanych sprawnych wtryskiwaczy po 200 zł. za sztuk
    I teraz mam pytanie :
    Co mi radzicie ?
    Czy kupić używane wtryskiwacze po 200 zł. za sztukę i wymienić ?
    Czy kupić nowe wtryskiwacze i wymienić ? ( po kilkudziesięciu tankowaniach powinno mi się zwrócić , to co wyjeździłbym na benzynie )
    Czy po prostu dać sobie spokój i zdemontować instalację gazową ? ( w ten sposób zrobi się przy okazji więcej miejsca w bagażniku , bo ubędzie butla ).

    Pytanie kolejne , czy po wymianie wtryskiwaczy mam pewność , że objawy w aucie ustaną i znikną ? Ile procent takiej pewności ?
    Jaki byłby w razie czego koszt robocizny , gdybym zdecydował się na wymianę wtryskiwaczy ?

    I wreszcie jaki byłby koszt , gdybym chciał zdemontować instalację gazową? ( i ewentualnie potem spróbowałbym sprzedać komuś za pół ceny jako nie sprawną ).
    Szczerze mówiąc , sam nie wiem co robić z tym fantem dalej.

    Reasumując mam 3 opcje :
    1. Kupić nowe wtryskiwacze za około 2.400zł.
    2. Kupić używane sprawne wtryskiwacze za 800 zł.
    3. Pozbyć się instalacji gazowej
    W przypadku zakupu wtryskiwaczy dochodzi sprawa , czy to pomoże ?
    PORADŹCIE !!!
    _________________
    MISIEK

  • #2 15 Paź 2010 22:50
    daw210
    Poziom 13  

    Witam a jaki masz ten gaz na sekwencji czy nie

  • #3 15 Paź 2010 22:52
    misiek141
    Poziom 8  

    na sekwencji

  • #4 15 Paź 2010 23:04
    daw210
    Poziom 13  

    No i jakie masz ciśnienie gazu sprawdzisz to u mechanika bo sam nie dasz rady

  • #5 15 Paź 2010 23:08
    misiek141
    Poziom 8  

    Nie wiem , czy tam na Laurowej sprawdzali mi ciśnienie gazu...

    Dodano po 36 [sekundy]:

    a jesli ciśnienie będzie złe , to co dalej ?

  • #6 15 Paź 2010 23:16
    daw210
    Poziom 13  

    No JEST REduktor gazu i na nim sie ustawia a przeglądy gazu robisz wogóle

  • #7 15 Paź 2010 23:19
    misiek141
    Poziom 8  

    1.5 roku temu była regenerowana pompa , więc chyba sprawdzali wszystko..?

  • #8 15 Paź 2010 23:27
    daw210
    Poziom 13  

    No ale trzeba wymieniać filtry gazu co wiem co 15000Tys wymieniali je

  • #9 16 Paź 2010 10:48
    Usunięty
  • #10 17 Paź 2010 22:46
    AArti
    Poziom 10  

    misiek141 serwis na Laurowej to nie jedyny serwis w Warszawie.
    Odnośnie Twoich problemów to sugeruję najpierw zregenerować Twoje wtryski-koszt o niebo niższy od używek jakie znalazłeś.
    Jeżeli byłbyś zainteresowany daj znać na priv.

    Ps.Jezeli byłeś na Laurowej to napewno sprawdzali ciśnienie jakie "wali" pompa.

  • #11 17 Paź 2010 23:26
    misiek141
    Poziom 8  

    No oczywiście , że jestem zainteresowany ...

    Dodano po 10 [minuty]:

    Nie wiem czy sprawdzali jakie ciśnienie wali pompa , bo od razu zdiagnozowali , że to emulator gazowy , a jak wymienili go i nadal było źle , to kazali wymienić świece i przewody wysokiego napięcia.

  • #12 04 Gru 2010 15:31
    kolodziej105_a
    Poziom 2  

    Witam.Też mam problem z instalacją vialle lpi.
    może ktoś mi coś poradzi bo gdy pytałem gazownika to poradził mi żebym ją zdemontował i zamontował jakąś włoską.
    posiadam volvo s40 1999r 1.8 115KM
    samochód kupiłem jakieś 2 tyg temu i wszystko było ok dopóki nie złapał go ten ostatni mróz. gdy odpaliłem po pewnym czasie normalnie przełączył się na gaz i po pewnym czasie zaczął nierówno pracować i zgasł...na benzynie jest wszystko ok ale gdy tylko przełączy się na gaz od razu gaśnie.
    gdy zostawiłem go w ciepłym garażu jakieś 5-6C problem można powiedzieć że zanikł bo odpaliłem go i starałem się go przełączyć podczas jazdy i po krótkotrwałym dławieniu udało mi się i później już się normalnie przełączał..
    ale gdy postał przez noc na kilkustopniowym mrozie problem powrócił.
    proszę o jakieś porady i pomoc.

  • #13 07 Gru 2010 10:59
    kkknc
    Poziom 41  

    Zatankuj zimowy gaz sprawdz czy nie masz wody w układzie.

  • #14 07 Gru 2010 14:22
    kolodziej105_a
    Poziom 2  

    a to też jest letni i zimowy?

  • #15 07 Gru 2010 14:49
    kkknc
    Poziom 41  

    Tak zmienia się skład procentowy propanu i butanu

  • #16 09 Gru 2010 20:43
    kolodziej105_a
    Poziom 2  

    a mogło się stać coś takiego że woda z topiącego się śniegu pod maską zalała jakieś styki i zrobiła zwarcie i jakiś przekaźnik padł... bo jak wiało to nawiało śniegu pod maskę..

  • #17 05 Mar 2011 17:15
    LPIserwis
    Poziom 9  

    Co do wtryskiwaczy to radziłbym się wstrzymać. Absolutną podstawą przy instalacji LPI jest ciśnienie gazu. Czyli czy pompa daje radę je utrzymać czy też nie. Właściwie to wszystko bardzo lądnie widać po wykresach gdy podłaczy się komputer pod sterownik gazowy. Pod tę usterkę podchodzi również uszkodzony czujjnik ciśnienia, uszkodzone końcówki wtryskiwaczy, uszkodzony sterownik (komputer) gazowy jak i również usterka pompy. Pozdrawiam

 Szukaj w ofercie
Zamknij 
Wyszukaj w ofercie 200 tys. produktów TME