Elektroda.pl
Elektroda.pl
X

Search our partners

Find the latest content on electronic components. Datasheets.com
Please add exception to AdBlock for elektroda.pl.
If you watch the ads, you support portal and users.

ip1000 drukuje wypluwa biale kartki

poplon 16 Oct 2010 14:45 3316 4
  • #1
    poplon
    Level 1  
    Witam
    Przejrzalem wiele tematow dotyczacych ip1000 i podobnych problemow do moich ale nie znalazlem takiego ktory by mi pomogl. chodzi o to ze moja ip1000 drukowala bez problemow i ktoregos dnia zaczela wypluwac czyste kartki. nie wyswietlila zadnego monitu (chyba pampers nie jest zapelniony:)). robilem reset za pomoca kombinacji klawiszy na drukarce ale tez nie pomoglo.
    macie moze jakies sugestie? moze soft?

    pozdrawiam
    kuba
  • #2
    konmaj
    Printers specialist
    Podejrzewam uszkodzenie głowicy lub elektroniki drukarki - najlepiej byłoby sprawdzić głowicę w innej kompatybilnej drukarce.
  • #3
    jaroszewskik
    Level 11  
    Miałem taki sam problem. Najpierw pojawił się monit o pełnym zbiorniczku na zużyty tusz . Skasowałem go kombinacją przycisków. Następnego dnia drukarka przestała drukować, tzn. „drukowała” czyste kartki, podobny rezultat przy teście dysz ( oba tusze pełne). Pomógł dopiero soft: ip1000 service tool. W części TEST PRINT trzeba wybrać opcję CLEANING oraz EEPROM CLEAR i nacisnąć TEST PATERN 1. Po tym zabiegu drukarka zaczęła działać jak nowa.

    Pozdrawiam

    (200zł zaoszczędzone a już chciałem kupować nową drukarkę)
  • #4
    anytsujn
    Level 1  
    Witam,
    mialam ten sam problem z drukarką Canon ip1000 - najpierw pojawił się monit o przepełnionym zbiorniku na zużyty tusz, po naciśnięciu kombinacji klawiszy drukarka zaczęła działać, ale "wypluwała" tylko puste kartki - głowica jednak chodziła. Jeśli drukowałam coś w kolorze, drukowała tylko kolory, a czarnego brak. Wymieniłam 2 razy zbiorniki na czarny tusz i nic nie działa - nawet na teście dysz wychodzą tylko gładkie kolory, czarnego brak.
    Użyłam softu - Service Tool ale po wybraniu opcji podanych przez "jaroszewskik" pojawia się tylko komunikat: "wait a moment" i nic się nie zmienia od 20 minut.
    Co to może być? czy ta aplikacja może być niekompatybilna z Vistą, którą mam?
    Pomóżcie!!
  • #5
    bluesman90
    Level 10  
    może nie działać na Viście. Ja mam windows 7 i tez nie chcialo zaskoczyć. Spróbowałem na XP i się udało.