Elektroda.pl
Elektroda.pl
X

Wyszukiwarki naszych partnerów

Wyszukaj w ofercie 200 tys. produktów TME
Europejski lider sprzedaży techniki i elektroniki.
Proszę, dodaj wyjątek elektroda.pl do Adblock.
Dzięki temu, że oglądasz reklamy, wspierasz portal i użytkowników.

WEBASTO BMW E46 jak to przerobić

vako 17 Paź 2010 12:39 4880 5
  • #1 17 Paź 2010 12:39
    vako
    Poziom 2  

    Posiadam Webasto do podgrzania silnika ,czy mogę go w jakiś sposób zaprogramować żeby dogrzewał kabinę.Jak tak to co muszę zmienić żeby to urządzenie działało:|

  • #2 17 Paź 2010 13:26
    romoo
    Użytkownik obserwowany

    Jak nagrzeje płyn to i kabinę - proste.

  • #3 17 Paź 2010 14:25
    vako
    Poziom 2  

    ale to webasto mi się odpala jak chodzi silnik i jak temperatura na zewnątrz spadnie poniżej 3 stopni.Chodzi mi o to,co muszę dokupić ,by ono odpalało się na pilota czy programator czasu :)

  • #4 18 Paź 2010 20:31
    vako
    Poziom 2  

    i jak może ktoś pomoże ;0

  • #5 18 Paź 2010 20:41
    spoxx2006
    Poziom 15  

    Ale czy to złe rozwiązanie, że włącza się dopiero z silnikiem? Przynajmniej jest pewność, że akumulator nie padnie podczas silnego mrozu. A i temp. na wolnych obrotach szybko osiągnie 90 stopni i będzie ciepło. Moim zdaniem pilot to zbędny wydatek.

  • #6 22 Lis 2010 23:02
    gbi5
    Poziom 12  

    Witam
    Rozumiem że twoje auto to BMW E46 bo tytuł jak i treść Twojego postu tak do końca tego nie wyjaśnia.

    http://www.realoem.com/bmw/select.do tu sprawdź co jest potrzebne dodatkowego lub innego w stosunku do tego co masz w aucie.
    Następny link do schematów online :
    http://www.bmw-planet.com/diagrams/release/en/

    A tak w skrócie z tego co pamiętam różnice - dogrzewacz ma mniejszą moc (chyba 3kW ogrzewanie ma 5kW) Różnica prawdopodobnie w dyszy ale to sobie sprawdź na stronie http://www.techwebasto.com/heater_main.htm (webasto nie ukrywa dokumentacji technicznej wiec masz wszystko kawa na ławę).
    Jeśli ma to wszystko hulać jak BMW przykazało to musisz mieć full wersję komputera pokładowego bo to on tym steruje i oczywiście jak już uda ci sie przez wszystko przebrnąć będziesz musiał przekodować kompa pokładowego z dogrzewania na ogrzewanie postojowe.
    Możesz też dokupić dodatkowy moduł do zdalnego sterowania z pilota (T70 analogowe t90 i wyżej cyfrowe wklep w allegro pilot webasto to przynajmniej pooglądasz i rozpoznasz o co chodzi), z tym trochę więcej komplikacji bo nie wiadomo czy masz pod to instalacje i miejsce wolne we wzmacniaczu antenowym.
    To tak w wielkim skrócie ale racze nikt nie poda ci gotowej recepty co i jak bo nikt nie wie co masz w swoim aucie.

    spoxx2006 napisał:
    Ale czy to złe rozwiązanie, że włącza się dopiero z silnikiem? Przynajmniej jest pewność, że akumulator nie padnie podczas silnego mrozu. A i temp. na wolnych obrotach szybko osiągnie 90 stopni i będzie ciepło. Moim zdaniem pilot to zbędny wydatek.


    A dla ciebie kolego informacja że jeśli jest to zrobione jak należy czytaj jak fabryka przewidziała to do rozładowania aku nie dojdzie komp pokładowy do tego nie dopuści.

    romoo napisał:
    Jak nagrzeje płyn to i kabinę - proste.


    nie kolego kabiny nie nagrzeje bo dogrzewacz będzie grzał tylko obwód silnika w BMW są dodatkowe zawory sterujące pracą obiegu wodnego (ogrzewania) jeśli się ich nie załączy to płyn nie popłynie do nagrzewnicy w środku, jak również krasnoludki nie włączą nawiewów wewnętrznych.

    Pozdrawiam

 Szukaj w ofercie
Zamknij 
Wyszukaj w ofercie 200 tys. produktów TME