Elektroda.pl
Elektroda.pl
X

Wyszukiwarki naszych partnerów

Wyszukaj w ofercie 200 tys. produktów TME
Europejski lider sprzedaży techniki i elektroniki.
Proszę, dodaj wyjątek elektroda.pl do Adblock.
Dzięki temu, że oglądasz reklamy, wspierasz portal i użytkowników.

Siłownik elektryczny 12v regulacja

mirek1592 17 Paź 2010 15:23 6524 9
  • #1 17 Paź 2010 15:23
    mirek1592
    Poziom 9  

Jestem nowicjusz w tym temacie więc pisze.
    Chciałbym zakupić siłownik sterowany elektrycznie.

Moim zdaniem jak mam przykładowo akumulator 12v i jak podepne ten siłownik
    + do + pod ten akumulator to powinien wyjść, a jak - do + to się powinin schować. Czy da sie może zrobić płynną regulacje żeby silownik wychodził i sie chował wtedy kiedy ja chce, jakimś pokrętłem?

• #2 17 Paź 2010 16:16
    any56
    Poziom 39  

Jeżeli ma się tylko wysuwać i chować, to należy zastosować przełącznik zmieniający polaryzację zasilania.

• #3 17 Paź 2010 16:57
    mirek1592
    Poziom 9  

Chciałbym właśnie żeby zmieniała sie polaryzacja, oraz regulacja obrotów.
    Myślałem raczej nad regulatorem obrotów silnika elektrycznego AVT 1007, jest regulacja pokrętłem i właśnie chodziło mi o to żeby regulować obroty lecz w obu kierunkach lewe i prawe, może ktoś coś doradzi?

• #4 17 Paź 2010 16:59
    Błażej
    VIP Zasłużony dla elektroda

Hasło dla ciebie - mostek H. Poczytasz i wszystko będzie jasne.

• #5 17 Paź 2010 17:34
    mirek1592
    Poziom 9  

Oo Elektronika to nie jest moja mocna strona a szczególnie schematy.
    Jest może jakaś inna metoda?
    Niema może jakiegoś regulatora obrotów wraz zmiennikiem polaryzacji, tak jak jest w wiertarce naciśniesz lekko to silnik wolno się kręci, mocniej to szybciej, tylko że trzeba zmieniać obroty lewe i prawe przełącznikiem a ja chciałbym zminiać pokrętłem wraz z regulacją

• #6 17 Paź 2010 18:06
    Błażej
    VIP Zasłużony dla elektroda